Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 13 juli.2007. Med gutt nr to, noen andre som har termin rundt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 4.juli :) med gutt nr.1.

Føler at det er bare jeg her inne som har termin så sent...de andre er jo høygravide og på overtid hele gjengen omtrent...

Så fint at det er flere som enda har noen uker igjen :)

Skrevet

Helt enig.. Sitter å leser alle innlegg om folk som er 5 dager på overtid, jeg bare gleder meg til han kommer..

Klarere nesten ikke vente. Har du hatt et bra svangerskap? Syntes jeg begynner å bli fryktelig tung nå, så tidlig, gjør du?

Hvor kommer du fra forresten?

Skrevet

Hei og velkommen, jeg har termin 1mnd før deg 13juni.

Skrevet

Mmm...kjenner at det begynner å bli tyngre ja. F.eks. når jeg går opp alle trappene her (bor i 3.etasje uten heis) Det er tyngre og snu seg i sengen og komme seg opp og nå sitter jeg som regel på sengekanten når jeg skal kle på meg...hehe..føler meg av og til som en gammel kjerring :)

Bor i Trondheim...hva med deg?

Vi får håpe vi føler oss mer "hjemme" her når det har gått enda noen uker og vi begynner å bli litt mer opptatt av alt som har med fødsel å gjøre :)

Skrevet

Ja helt enig, har en gutt på 22 mnd fra før som krever sitt også, begynner og bli tungt og drasse rundt over alt å passe på han.. Jeg bor i Bergen, ett stykke unna da.. Men er kjekt å ha noen å snakke med om ting..

Skrevet

Velkommen inn hit.

Skrevet

Velkommen til 3.tri:)))

Skrevet

velkommen hit. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...