Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Er 20 uker i mårra, og i dag merka jeg væske fra brysta. Kan ikke huske jeg har fått det så tidli før.Men men =) Synes egentli bare det er morro jeg, enda et tegn på hva kroppen går gjennom =)
kokkelimonke Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Oi, er det uvanlig å få det såpass tidlig? Jeg er nemlig 16 + 5 og merket allerede for 2 dager siden at jeg hadde gjennomsiktig væske som kom ut av det ene brystet. Er dette unormalt? Og er det normalt å først få væske i kun det ene brystet ? På forhånd takk for svar :-)
litakine og Theodor Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 fikk væske i brystene i uke 13, og har også lurt på om det er tidlig. Nå er jeg i uke 19, og de lekker som en sil. Skjønner ikke helt det der. Væsken er ikke bare klar lenger heller, og fra tid til annen kan man se at det er hvite dråper. Melk?
kokkelimonke Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Jeg har lest litt om dette og forhørt meg litt rundt, og det er like vanlig å få væske i brystene i uke 12 som i uke 20, det er visst veldig individuelt og like vanlig. Min væske er enda helt gjennomsiktig og klar, men det har kommet meg for øre at væsken forandrer tykkelse og farge utover i svangerskapet. Så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over. Nå skal ikke jeg si for sikkert om det er melk som har begynt å komme til deg eller ikke, for det vet jeg ikke for sikkert, men det kan høres sånn ut, hvis væsken er helt hvit :-)
litakine og Theodor Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 ja, og det er jo en trøst at man da vet at det er frie kanaler... har nemlig hatt piercing, og bekymret meg litt for ødelagte kanaler, men ser jo ut som det har gått bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå