Gå til innhold

Pumping - hvor lang tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en manuell pumpe (som jeg ikke er så fornøyd med). Føler at det tar veeeeldig lang tid når jeg skal pumpe meg. Hvilken pumpe bruker dere, hvor mye pumper dere ut og hvor lang tid bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Manuell pumpe fra Avent, 100ml på 5-10min.

Skrevet

har også manuell pume fra avent. får ikke ut mere en 60-80ml på 5-10min. er dette lite?

Skrevet

Tror ikke det er lite. Jeg har mye melk, og en veldig sterk utdrivningsrefleks. Dessverre, må jeg nesten si... kommer så mye melk at jenta mi har problemer med å svelge unna innimellom, ender opp med å svelge luft i tillegg og få mageknip :/

Skrevet

Hvor mye koster pumpen fra avent?

Skrevet

5-600kr på apoteket. Jeg anbefaler den fordi jeg selv har gode erfaringer med den :) Den er enkel å bruke, god å holde/pumpe med, og veldig grei å bruke sammen med flsker og annet tilleggsutstyr :)

Skrevet

uff da! er ikke noe særlig det nei! Oskar skal helst spise hele dagen han da, spiser veldig ofte!

Skrevet

medela mini electric brukte jeg.. var treg på alle kanter så det ble ca en halv time hver gang.. grei pumpe.. manuell tok knekken på meg...

Skrevet

Avent Isis som er elektrisk (har mulighet for å bruke batteri og manuell på den også) og får ut ca 130 ml på 20/30 min. Aner ikke hva som er vanlig, føler at jeg også bruker lang tid.

Skrevet

jeg har avent sin manuelle men den syns jeg ikke noe særlig om, så kjøpte en elektrisk, medela swing til ca 1100 kr på apoteket. Den er kjempe god. pumper ca 30 min og har da ca 180-230 ml.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...