Tinden ruger på nytt gull Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 jeg er forferdelig sliten i dag, mest pga vondt i ryggen, men også fordi jeg har sovet dårlig de to siste nettene. Dette gjør også at jeg er i ganske så sutrete humør i dag Er det noen som har lyst å komme med forslag til hvordan jeg kan skjemme meg selv bort i dag? Tenkte på å lage litt hjemme-SPA, men føler at jeg mangler en del ingredienser til dette (badekar, ansiktsmaske, massasjeolje osv)... Andre forslag? *sutre-sutre*
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Lag deg god mat, ordne varmeflaske og en kopp te kanskje... Les en god bok, se noe koselig på tvn. Gjør noe du har lyst til og du kjenner at kroppen slapper av
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 hei. jeg og samboeren har faktisk bestilt oss et deilig spa opphold på storefjell høyfjells hotell i helgen vi.. skeia skikkelig ut med flott rom med boble bad og greier.. det skal bli skikkelig godt. de har til og med spesial aroma massasje der oppe for gravide.. og det beste av alt... mine foreldre innsisterte på å betale for de mente at vi fortjente å slappe av litt nå etter mye mas og stress pluss at jeg har vært mye dårlig..
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 åååå, så heldig! hørtes kjempedeilig ut! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå