H.Å. Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Lurer på hva som er lurt å kjøpe av ullklær til baby? Jeg er førstegangsfødende, og syns det er vanskelig å vite hva som kan være greit å ha. jeg venter en jente i begynnelsen av august, og da går vi jo vinteren i møte etterhvert. Har vært inne på ullkorga og kikket, og de hadde masse fint i ull. Tenker å kjøpe teppe, bodyer, lue og kanskje en dress til å ha ute. Skriver dette da jeg er litt usikker på om dette virkelig er lurt eller om det er andre ting som kan være viktigere å kjøpe. Håper noen kan gi meg noen tips om dette men også om andre klær/ utstyr som er bra å ha.
tvilling73, 05/07 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg er andregangs og skal ha i oktober. Jeg kjøpte ull bodyer og ull strømpebukser på sparkjøp og obs. Helt ok der. Kjøper fremdeles strømpebukser i både ull og bomull til henne der. Anbefaler å kjøpe med kort hals, eller uten den 1 cm høge halsen til nyfødt. De har jo ikke særlig hals så det blir så klumpete. Du trenger sikkert ikke ull før i oktober så du kan jo drøye å kjøpe bomull først.
spireliten Skrevet 1. mai 2007 #3 Skrevet 1. mai 2007 Har også kjøpt litt ullundertøy til babyen. blir de vant med ull fra de er små så foretrekker dem det mer når de blir større. er det beste de kan ha på seg.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2007 #4 Skrevet 1. mai 2007 Husk at ull er fint å bruke også på kjølige sommerdager. Ull isolerer og transporterer fuktighet på en unik måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå