påovertid Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hadde termin på søndag som var, og i dag var æ på kontroll hos jordmor. Jeg hadde høyt blodtrykk, og har hatt hodepine hele påska. Skal tilbake på fredag å måle blodtrykket. andre som også har høyt blodtrykk?
_Mita_<3 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Høyt blod trykk , vondt i hode, kvalme, protein i urin osv er jo tegn på svangerskapsforgiftning.. men siden du har gått over kna det jo hende de tegna er for at det snart skjer noe:)? Hørte her om dagen at om kvalme osv er tegn til at det skjer noe.. jeg kan ikke noe om det så..men så ingen hadde svar deg..så puffer denne litt opp jeg:)
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg har vært på kontroll i dag og fikk målt et høyere trykk enn tidligere, men ikke noe alvorlig. Urin-prøven var også "ren". Fikk beskjed om å prøve å hvile en time eller to i løpet av dagen..... Ikke at det er så enkelt med en aktiv 2-åring i hus.... Jeg skal tilbake til kontroll neste uke:) De følger oss opp!!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 høyre blodtrykk enn det man hadde før, så det kommer ann på hvordan blodtrykket ditt var før du ble gravid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå