Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 hei, har 14 dager igjen, laaaange dager. kan man ha kynnere/rier på bare en side til og begynne med?
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei... ikke for å skremme deg, men jeg trodde jeg hadde rier for en liten stund siden. Hadde skikkelige sammentrekninger som ble vondere og vondere. Kjente smertene kun på venstre side. Kom inn på sykehuset, og det viste seg at jeg hadde utvidet nyrebekken, og nyrestein. Var helt sykt vondt...men disse smertene påvirket visst livmoren slik at den trakk seg sammen samtidig med smertene.. Men jeg er ingen lege...var bare min erfaring med "rier" på en side...=) Lykke til uansett....=)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 det hørtes ikke noegodt ut,ar det bare smerter eler andre tingdu merket det på også?
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Trodde først det var sterke kynnere, men dro på sykehuset når de ble vonde. smertene strakk seg fra magen på venstre side og bakover der nyra ligger. sammentrekningene jeg fikk samtidig var allikevel så sterke at livmorhalsen nesten flatet helt ut.....rare greier. fikk operert inn en stent som fører urinen ned i blæra, og etter det roet alt seg. Merket at det var noe fordi jeg fløy på do mange ganger i timen, men det kom nesten ingen ting. babyen som klemte av urinlederen....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå