Gå til innhold

Hva tror dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. lurer litt på hva dere tror om når baby kommer.har to fra før. første kom 1 uke før termin. andre kom 12 dager over. så jeg har lite å gå etter da.men 3 uker forskjell er møøøøe. hehe. håper på ei uke før. pga h.... bl. bare artig å høre hva dere tror.;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen formeninger om dette?eller som kanskje fått barn først en uke før og en 2 uker etter. å fått tredje til termin??:-)

Skrevet

Åssen i alle dager skal vi kunne gjette når din baby kommer?

Skrevet

Jeg har bare født en før, og han kom 3,5 uke før termin... Tror denne kommer nærmere termin (17.mai)

En venninne har født 4,

der nr 1 kom tre uker før T,

nr 2 kom 1 uke etter T,

nr 3 og nr 4 kom dagen etter T.

Skrevet

jeg forventer ikke at noen skal vite da.når jeg ikke har den ringeste anelse selv sånn circus,så forventer jeg ikke at andre vet. men morro og høre hva andre tror. eller kanskje har opplevd selv. som hun siste skrev så kan jeg jo håpe på dagen etter termin . så slipp jeg tenke tanken på 2 uker over.men bare glad for synspunkter.sorry om det plaga noen at jeg spurte.er så mye rare spørsmål her, så kan vel jeg komme med noen også.

Skrevet

tredjemann er en luring, er det ikke det de sier.............. :-)

Skrevet

Har ikke født noen barn før, men eg trur at ho kjem 3daga etter termin:)

*synes at d e gøy å gjette*

Åg til anonym her oppe, d e låvt å spørre om ting, d e derfor d e et forum...Og alle kan skrive forskjellige ting.

Og hvis du synes at dette var en meningsløs tråd, så koffer gidd du å svare på den da... La den være i fred, så kan de som har interesse av å svare på d HI spør om, svare.

Er så drit lei av fålk som bare er ute etter å lage kvalme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...