MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 og det var en helt FANTASTISK opplevelse!! Mannen min syntes det var så spennende å få et lite "forhold" til den lille for første gang. Vi syntes selvsagt den var verdens nydeligste lille nurk.. Alle målene var OK, og terminen ble ikke flyttet! JM kunne ikke se hva det var, så da blir det 3D om en stund... For dere som ikke har vært ennå, GLED DERE!!! Sitter her med et stooooort glis jeg nå...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Ja det var en veldig fin opplevelse!! 1marikylling, har du vært på UL?
Fabelaktiv Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Ja det er kos - masse sprell og levende live i full fart. Gøy for min sambo også.. gleder oss til ny UL i uke 25 da kanskje vi får vite kjønnet har fått "vite" gutt en gang (uke 12-13) og kanskje jente en gang (uke 19-20) så her er vi helt i det blå Håper dere får se det på 3D UL da, har hørt at det er så bra, men skal ikke på det selv siden jeg får sånn oppfølging som jeg får
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg har det ja;) var i uke 13 også sist 30 mars:)lita jente som styra inni der da:) Men skal tilbake i uke 24 også, blir ekstra fulgt opp siden storesøstra bare var 2290 gr da hun kom 9 dager før termin.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 Ja, håper de får se det på 3D, men nå som vi vet at alt er bra med Junior, er vi såååå spente på om det er "trakt eller tut"... Vet ikke når vi skal bestille 3D, noen som vet??
*RutIetutt* Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Gratulerer med vel overstått ul - det er jo en fantakstisk opplevelse:o) Gleder meg til vi skal inn igjen og se snuppa 7. mai:o)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 Takk det samme Rutletutt, er helt i skyene jeg nå.. Nå er det bare å ringe å bestille time på Majorstuaklinikken for 3D.. Er 17+1 idag, noen som har forslag til hvor lenge man bør vente for å få fine bilder av nurket..? Står fra 24 uker på hjemmesidene deres, men klarer ikke vente så lenge!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå