Reveenka Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 den ene joggeskoen min!? Jeg finner bare en - den er på plassen sin ute i gangen, men den andre er sporløst borte siden før påskeferien. Da tok jeg det ikke så tungt for jeg trengte den ikke og dessuten så tenkte jeg at den ville dukke opp -men det har den altså ikke gjort. HVOR ER DEN!? hjeeeeelp!!! (Jeg kunne sikkert spørre inne på spå-siden, men prøver dere først jeg, jenter...c",))
dritgrei hei hei! Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hammmm...... hammmmm...... hammmm ser du jeg mediterer og ser etter skoen? hammm........ hammmmmmmmmm. hammmmmmmmmmmmm Du har kastet hardt den etter katten ned kjellertrappen.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hvor er buksa mi, hvor er skjorta mi.......jeg er sikker på jeg hadde den i går. Har du sett i bunnen av klesskapet, ute på terrassen, under senger. Kan den ha sneket seg ned i en lekekasse. Under sofaen, i kjelleren, i bagasjerommet på bilen.... Jeg kan ikke spå, men dette er plasser jeg selv ville ha sjekket.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg lette også veldig etter skoene mine som jeg hadde satt fra meg på terrassen her om dagen.....Jeg lette og kjeftet på store og små, sikker på at noen hadde tyvlånt dem siden de er så knallorange og gilde:-) Men borte var de...........gjett hvor jeg fant dem senere på dagen? Inni lekehuset til lille rosa..........hehe.....smarte jenta:-)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Under skapet Under kommoden Under tørketrommel eller vaskemaskin I lekekassen På rommet til en av ungen På gjestetoalettet Ute i garasjen I skittentøysdunken, sånn helt nederst der juleduken fra juleselskapet for 3 år siden ligger I bilen Utenfor terassedøra ..... Her pleier jeg å finne mine sko, etter at lillegutt har vært på luftetur med dem. God jakt
hypersusmor Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Du kan få mitt par, så slipper du å lete lenger og jeg slipper å få dårlig samvittighet hver gang jeg ser dem. B.m. str 39
Reveenka Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 Jeg fant, jeg fant! Den hadde havnet i klesskapet til revunge nr tre - mest sansynlig lagt inn der av revunge nr fire, som liker å gjemme både seg selv og andre ting i akkurat dèt skapet...c",) Desverre dukket den opp litt for sent - for nå er alle revungene hjemme, men det er ikke revepappaen, så da ble det ingen tur ut i dag. Men nå er den hvertfall på plass - foreløpig!
Ronja65 Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Tror det blir fint, joggeskovær i morgen:-) Go tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå