Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei, jeg lurer på om noen har erfaring med Prestige, og gjerne med den nye Dreamybagen. Det virker som om det er så mange som har Mistral, syntes det er rart at det ikke er flere innlegg med Prestige. Prestige egner seg jo bedre til nyfødt siden man kan ha større bag og fordi den er litt høyere. Noen med erfaring her? Er det få butikker som selger Prestige, eller er det andre grunner til at det er så få som har den?
cgcg Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg har en Teutonia Fun - underdel, men etter hva jeg forstår så kunne jeg velge og vrake i alle mulige bager og annet til den, de samme som går til Mistral, Prestige mm. Har bare glemt hvilken overdel jeg bestilte...
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg har den og er veldig førnøyd, har 07modell nå, og har hatt en 04modell til min første og, er veldig fonøyd med den, jeg har og den fashionsbagen. Godt fornøyd, har og mistral til min eldste, og jeg kunne aldri brukt den til en nyfødt. altfor liten og lav, spesielt til vinter barn..men flott vogn for større barn synes jeg..
mammaentiltrulte Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 vi har den 96 modellen . kjøpte den først som kombivogn med mykbag, men etter at tulla kom, født i oktober så jeg at den ble for lav og smal så kjøpte duobagen g har ikke angret en dag. hadde ikke får den nye fashion bagen da jeg kjøpte min, men den ser jo bare kjempe stilig ut. jeg kan heller ikke fatte at det ikke er fler som kjøper denne vognen. er hod å trille, har lufthjul, er god plass i den, tulla bruker duobagen enda og kan fint gjøre det en mnd til. lett å legge sammen er den. og er mindre og lettere en fks simo og brio. men større en quinny og oth og disse. blir en middelvei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå