Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dessverre fant jeg ut at jeg hadde en missed abortion i uke 11. kom som et lite sjokk siden jeg trodde at alt var bra, men jeg begynte å blø. Fikk ultraly, og da hadde forsterett vært dødt fra uke 8.

Har flere opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har oplevet det fikk at vite i uke 12 at jeg hadde hatt en ma har efter dette hatt 2 sa,men denne gang er jeg endelig i 3 trimester oggleder mig vildt efter de sidste tøffe årene.mange oplever en ma eller sa det er helt normalt (ved godt det ikke hjelper på smerten) ofte fordi noget er galt med fosteret man må miste 3 på rad som jeg gjorde før de tilbyder utredning,om hvorfor.jeg synes ma en var et stort sjok fordi man tror alt er greit og det er meget ubehageligt at vite den ligger død innen i en det er en tøff og smertefull oplevelse,men dette betyder ikke det ikke går godt neste gang selvom man selvfølgelig blir mere redd.det tar tid at overkomme og sorgen må bearbejdes men jeg håber ikke det skræmmer deg fra at prøve igjen,jeg hadde en søn i forveien og det hjalp mye.

man skal få tilbud om at snakke med jordmoren om dette og hvordan det påvirker en det kan være en god ide hvis du føler deg nede eller forvirret. held og lykke krysser fingre for dig.

ps prøv mistet og gravid på nytt siden her inde den kan virke deprimerende på en men der er flere der har prøvet det samme som deg fikk utrolig god støtte på denne siden de første 12 ukerne av dette svangerskap hvor jeg kravlede på veggen av angst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...