solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg har de siste tre dagene blitt trøttere og svimmel... har "hetetokter" og er slapp, altså dårlig form. Har også fått veldig dårlig matlyst, men jeg spiser bare for å få i meg mat. Er det noen som har noen tips til hva jeg kna gjøre for å bli bedre? Er ikke syk heller. Har storebror hjemme og 5 uker til termin, så jeg trenger litt energi til han også (og til fødsel) Skal til ny kontroll på fredag, da er det to uker siden sist kontroll og bt har hele tiden vært bra, samme har blodsukker...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2007 ingen som kan hjelpe meg? Må jeg bare gå slik de neste ukene??
minne Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei, har blitt litt slik nå jeg og, er 31 uker på vei. Tror det eneste som hjelper er å slappe av og sove. Og drikk mye!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Ja, hadde jeg bare kunnet sove på dagen hadde jeg gjort det, men junior er 2,5 og kan ikke bare gå å legge meg... Drikker mye vann i tillegg til 1-2 glass appelsinjuice og kakao hver dag. Begynner nesten å tro jeg bare må innfinne meg med denne situasjonen, uansett hvor slitsomt det er... Får så dårlig samvittighet ovenfor storebror her, men jeg får ikke gjort noe med det heller...
juliusen Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Formen min er nok temmelig lik din. Men jeg er så heldig i dag at jeg har fått avlastning. Storesøster har farmordag hver onsdag. Da koser hun seg med farmor og farfar- får middag o.l. Så alt jeg trenger å gjøre i kveld er å bade og spise kvelds med henne. En deilig dag-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå