Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår var nesten 10,7 kg ved åttemånederskontrollen. Han var da ca 74 cm lang. Er det flere som har så store ni-månedinger? Han er veldig aktiv også.

Hadde vært fint å komme i kontakt med noen som er like store og aktive.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukas er 7 mnd og 9.5 kg på vekten her hjemme! Veeeeldig aktiv krabat :-) Er vel stort det også eller? :-D

Skrevet

Jenta vår var omtrent så stor også. Er på jobb nå og har ikke helsekortet foran meg. Hun er 11 mnd nå, og forsatt tung og lang, men ikke tykk!!

Skrevet

Fredrik var 11kg og 76 cm lang da han var på 9mnd kontroll, nå er han snart 10mnd. Stor gutt har jeg da

Skrevet

Mathias var 76 cm lang og veide litt over 10,7 kg på 9 mnd kontrollen. Han var da 9 mnd og 1 uke...han er også ganske så aktiv av seg...:)

Skrevet

Nikolai er veldig aktiv, han har holdt på å krype omkring i stua i nesten hele dag! Han er 5 måneder, over 9 kilo og 72 cm. Han går for å være stor da;)

Skrevet

9,3 kilo er han for å være eksakt.

Skrevet

Heisann!

Du hører vel hjemme i juli-klubben om gutten din er 9 måneder...

I påvente av at juli-klubben kommer tilbake her på DIB så har vi laget oss et eget forum: julibaby.informe.com

Velkommen inn til oss!

Du finner flere med store babyer der! :o)

Skrevet

Noah er nå 9,5 mnd og på 8 mnd kontrollen veide han 11,6 kg og var 77 cm lang..

Skrevet

Oi, her var det flere ja :-) Godt å høre at det er andre!

Er det mange av dere som fortsatt nattammer? Vår gutt er veldig glad i det fortsatt og jeg vet jeg burde kuttet ut, men har liksom ikke fått det til ennå. Kan det være derfor han er så stor? Lurer på om han spiser seg opp på natten, for jeg synes ikke han spiser unormalt mye på dagen:

*Pupp på morgenen i senga

*Frokost rundt halv ni-ni, litt forskjellig hvor mye, men i snitt litt under en porsjon grøt

*Frukt og pupp i tolvtiden

*Et halvt middagsglass+pupp i totiden

*En porsjon grøt+litt frukt seks+pupp før senga

*Mellom 1 og 3 (!) nattamminger...sukk.

Hvordan er deres matvaner?

Skrevet

lillegutt var 11240 på 9mndkontrollen så er stor han og selv om han er vanskelig å få i mat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...