Gå til innhold

...ingen fra Arna...


ceknes og Aksel

Anbefalte innlegg

Heisann:) Vi flytter til Arna i sommer, og lurer på om det er noen her som bor der...? Er det noen som vet om det åpen barnehage eller noen andre aktiviteter for barn der...

 

Vi har tre gutter som da vil være 4.5, 2,5 og 11mnd. Jeg blir hjemme med de to yngste til høsten, så det hadde vært kjekt å truffet noen andre som også er hjemme med barn:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann=) jeg bor i arna... har en sønn på 16 mnd. skal gå hjemme med han til august, har fått barnehageplass fra da:) Jeg vet at det er en samling i kyrkjelydshuset hver onsdag og en annen plass hver fredag. Hvor i Arna skal dere bo da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sveis:) Har kjøpt oss hus på Arnatveit, i Stølsveien. Gler oss masse te å flytta dit. Eldstemann har fått full plass i bhg, nr 2 og, men me vil ha delt plass te han sia eg ska vera heima m minstemann.Men da fekk me ikkje, for de hadde ikkje delte plassa te dei under tre år i den bhg...so då blir de to yngste heima. Har søkt plass te minstemann frå januar, for eg hadde håpt å beg jobba då, men no spørs da om eg må venta eit heilt år. Ska vel ver bra heldig å få 100% plass te begge midt i bhg året...so då må me ha litt å gjera på om dagane, og ungane må få treffa litt andre unga:)

 

Kor i Arna bur du då? Ska du beg i jobb?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen=)

Vi bor i Moldalia, oppenfor Espeland. Jeg driver å søker på litt jobber, så håpte å få meg noe fra august av. HVilken barnehage har dere fått plass i da? Han her skal begynne i Arna familie barnehage. Hvor flytter dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moldalia ja. Me va der og såg på eit hus. Me har fått plass i Arna kyrkjelydsbarnehage. Me flytte frå Trondheim, etter nesten 12 år her nord!!!! Men kjem begge frå "landet", eg litt nord for Bergen og mannen min litt sør for Bergen.

 

Gler oss kjempe masse te å komma nærmare foreldre, søsken og venner som me har der sør.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...