Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Er det begge sine,eller kun mannens sin som kan utløse at fødseln starter? *anonym nå*
@stronauten med 3 små Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Det er stoff i mannens sæd som virker modnende på livmorhalsen, så det er nok viktigst at han får utløsning. Men vi vet jo alle (?) at vår orgasme ofte medfører sterke kynnere, så det skader vel ikke at vi har det godt vi også ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Det er vel spermen til mannen som har et stoff i seg som kan sette igang en fødsel... Husker ikke hva det heter..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 ok.takk for svar da:) Lurte liksom bare på om både jeg og han må få orgasme for at ting skal skje,eller om det holdt med kun han eller kun meg..
_Mita_<3 Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Mannen sin sæd har masse stoffer i seg, det ene stoffet i sæden er det samme som jm bruker når de skal starte en fødsel.. Fikk vite det av jm mi i går:) Pluss at når dere har sex så berører mannen livmortappen. Men tror også at det er noe med vår orgasme også.. siden mange får sammentrekninger osv etter en orgasme.. Veit ikke så mye der men det var det jm sa i går til meg..hehe:)
Gjest Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 I mannens sæd er det prostaglandin, som virker modnende på livmorhalsen. Så et tips om at man bær ligge med sæden inne i seg en stund etter utløsningen, la livmorhalsen"bade" litt Ellers hjelper det sikkert på at vi får orgasme også, det utløser jo som regel kynnere, og om det ikke fører til noe mer, så får da livmoren "trent" seg litt på det som skal skje
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 men om man har kynnere,og hatt det lenge nå,kan feks. bare min orgasme sette igang rier da..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå