Gå til innhold

jeg ble plutselig byggmester :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

før klokken ni i dag tidlig hadde jeg revet av teppet i 1/3 av trappa.... ha ha ha ha.... hva skjedde? Jeg ble plutselig lei av at vi bare snakker om ting, så da begynte jeg liksågodt, og jammen blir det fint, men skraping jenter, det kan dere får gratis av meg. Fysj og føy så tungt i grevinnehenget ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er! Hva har jeg gjort i dag? Ingen verdens ting, men nå ble jeg litt motivert til å snu om på stuen, som jeg har tenkt på i ti lange og ti brede.

Skrevet

Oi, lykke til - nå er det bare å stå på! Hender jeg også gjør sånne ting litt uoverveid, og så står jeg der med halvgjort prosjekter som jeg må ha hjelp til å fullføre, men så har gubben egentlig ikke tid også baller det bare på seg med diverse halvgjorte greier både her og der...

Skrevet

Det er skrekken, men jeg tenkte at det er bedre med noe halvgjort, enn ikke no gjort i det hele tatt ;-)

Skrevet

Sant, og i så fall står jo det halvgjorte der og roper på deg med litt høyere stemme enn det helt ugjorte som ikke synes så godt! c",)

Skrevet

mm.... og her i huset er det mye som roper, så det er greit at noe roper høyest :-)

Skrevet

Flink jente:-)

Halvgjort! Hva er det???:-)))).

Jeg bor mitt i et oppussingsobjekt... og en gubbe som aldrig har tid. Dessuten hadde han ryggvondt i påsken:-(

Burde nok, gjort som deg. Da blir gubben missfornøyd, fordi det ikke ble gjort på hans måte. Samtidig som jeg begynner å tro, at det ikke alltid trenger å bli perfekt:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...