Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg og sambo skal en liten tur til Tønsberg snart og da lurer jeg på om noen kjenner til et bra/koselig hotell der? Bed/breakfast og andre alternativ går også bra :-)
trebarnsmammaen Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei! Tønsberg er en veldig koselig by, det kan jeg si med et visst preg av subjektivisme, siden jeg er derfra... Men jeg bor ikke der nå, da... Perfekt by om våren/sommeren! Det finnes flere bra hotell i Tønsberg, og selvfølgelig kommer det litt an på hva dere vil betale og sånn. Men det første jeg vil anbefale er Oseberg (http://www.choice.no/html/page.jsp?nodeid=290742&langcode=NO) Det ligger flott til på brygga, er forholdsvis nytt, og har flere fasciliteter. Et annet hotell med like bra beliggenhet er Hotell Klubben. Riktignok er det eldre, og bærer kanskje preg av det, men det er absolutt verdt en tur! Bare sørg for å få rom med utsikt ut over fjorden og balkong:-). Maten er også veldig god der... B&B tror jeg ikke det finnes i byen, alle er liksom i samme "full pakke"-klasse. Eller; det finnes et vandrehjem der, forresten. Men det er jo helt strippet for hotellstandard... Andre hotell i byen, som jeg ikke vet noenting om, er Brygga Hotell, Grand Hotell (ligger midt i byen) og Hotell Maritim.(litt i utkanten av byen) Ellers er det et ganske nytt hotell på Nøtterøy-siden (ca 10 min å gå til Tbg sentrum, gangbro.) Der er det også badeland med boblebad osv... http://www.hotell.no/index.jsp?frame=hotel&destination_id=1&hotel_id=2049 er adressen dit :-) ...Og lykke til!
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk for kjapt svar, alt en får svar på her inne ;-) Det blir nok Oseberg da..... gleder meg til Tønsberg turen nå ja ;-) fin by er det jo også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå