Gå til innhold

Noen som har erfaring med Dren i ørene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært på helsestasjonen for tredje gang med min datter på 5 år..

første gangen var hørselen dedsatt..kom tilbake..da var den litt bedre..og i dag så var den verre en begge de to første gangene..

Hun er litt snufsete i perioder..(mulig oga allergi)

Så helsesøstra mente det ligger veske å sperrer..

Så var vi inne til legen etterpå..ho vil henvise henne til øre-nese-hals spesialist på sykehuset..er vel sikker snakk om å sette inn dren..

noen med erfaringer her ? :)

Kan også nevne ho har alltid vært veldig flink å prate..prater rent..så virker som dette med hørselen har kommet i ettertid (ikke medfødt altså)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!!!

les dette vær så snill!!!!!! jeg har hatt problemer med jenta mi sine ører fra hun ble født...blir 2 år i september..hatt flere ørebetennelser...væsken i ørene har irritert lenge, også på nattetid.

snakker jo ikke med leger om alternativ mededin,,ikke hadde jeg erfaring med det heller...

MEN , i 2 måneder nå har vi gått til homeopat 1 gang pr uke, behandler ørene med laser,

var hos legen igår,,,sa at jeg bare ville ha en sjekk på ørenen hennes for at hun har sovet rundt i flere uker ( har man væske i ørene får man et trykk i øret og våkner av det )

legen sa at ørene så utrolig godt ut, jeg har idag avbestillt vårt besøk som skulle finne sted på sykehuset neste helg!

jeg har tro på dette, det er verdt og prøve!!

en annen familie jeg kjenner godt har to ørebarn han ene måtte ha dren , han andre slapp, etter flere behandlinger hos homeopat med laser og akupunkturlys

Skrevet

Jeg hadde dren i ørene når jeg var liten. De ble lagt inn ved tre anledning, grunnet kronisk øretebennelse. Jeg har aldri hatt noen problemer med hørselen etter at dette gikk seg til i det hele tatt, men husker det var en del stress med silikonpropper når man badet så de ikke skulle falle ut og slikt. :)

jeg snakket veldig tidlig, ved 11 mnd hadde jeg klare ord og setninger, så det er ikke noe problem, men hvis hun sier mye "HÆ?" når noen sier noe er det nok noe med hørselen som ikke er så bra. man blir ikke nødvendigvis stum av å høre litt dårlig.

Skrevet

Jeg var konstant ut og inn av sykehuset som lita. Ørene mine ser ut som et lappe-teppe av alle arr. Min hørsel er sterkt nedsatt på det ene øret. Men på samme tid kan væske i mellomøret i seg selv skade hørselen. Jeg er selv økupunktør, og øreproblem er et vanskelig fagfelt. Jeg har sett folk som har hatt ypperlig effekt og andre overhodet ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...