Gå til innhold

Svettet dere mye om natten, rett etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svetter flere liter(?) om natten, klissvåt på mage, rygg, brystkasse etc. Flere som hadde det sånn etter fødsel, og i så fall, hvor lenge varer dette...når begynner det å avta, tro..?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, haddet det sånn i hvertfall 4-5 uker etter fødselen. Mye hormorner pluss mye dritt som skal ut av kroppen tenker jeg. Vet dette er helt normalt i hvertfall. Er sånn innimellom enda jeg, spesielt hvis jeg er forskjøla

Skrevet

Jepp, om natten- dagen - hele tiden egentlig... Gikk seg til rundt 4 uker etter fødsel, da følte jeg at jeg hadde litt "kontroll" på kroppet etc igjen :-D

Skrevet

jepp-skikkelig ekkelt var det,men også helt normalt ja!!

Skrevet

he he ja det var je ja.Skjønnte ikke i begynnelsen hva dette var..Svettet jo som bare det og voknet kliss våt.Det tar nok en 3-4 ukers tid.

Skrevet

Grusomt ja. Varte vel rundt 4 uker!

Skrevet

Gjett om! Begynte å lure på om jeg var kommet i overgangsalderen... Ga seg heldigvis etter en måneds tid, selv om influensaen jeg fikk da nok forlenget det litt:(

Skrevet

uff ja, jeg kan ikke si jeg savner den biten med å være nybakt mor

Skrevet

Ja det er helt vanlig, var klissvåt av svette noen netter jeg og.... Det er hormonene som stabiliserer seg....

Skrevet

Ja, men hos meg begynte det ikke før ca. 3 mnd etter fødselen. Rett etter at jeg satt inn hormonspiralen, faktisk. Trodde det var den som var årsaken, men legen mente at dette ikke var en kjent bivirkning. Kom til at det rett og slett var hormonene etter graviditeten og fødselen. Har sett etterpå at mange har slitt med det samme.

Skrevet

å ja, det husker jeg godt fra barselsoppholdet!!! Jeg svettet litervis, gikk over på noen uker, heldigvis.

Skrevet

Hadde det sånn lenge etter fødselen, hvertfall 2-3 mnd. Nå hjalp det ikke at jeg fikk jenta vår i fjor sommer hvor de fleste dagene hadde temp mellom 25-30 grader. Fremdeles er jeg varmere enn jeg var tidligere!

Skrevet

Ja gjett om jeg svettet om natten! Måtte skifte sengetøy ved et par anledninger. Ga seg vel etter 4 uker cirka.

Det som var positivt var at kiloene raste med i dragsuget, hurra! Så tenk på det du, når du ligger der og svømmer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...