Gå til innhold

Mannen min må reise i uke 36 og 37..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han må reise endel i jobb, og blir borte når jeg er i uke 36 og 37. Han kommer en tur innom i helgen heldigvis, men hverdagene alene med 100% jobb, en aktiv 2 1/2-åring og en stoooor sliten kropp er ikke noe jeg gleder meg til. Vurderer å forsøke å få noen prosenter sykemelding, men vil helst klare meg uten. Får vel ta en dag av gangen, og håpe at familien kan stille opp for meg noen av dagene.

Uff, kjenner jeg blir trøtt og motløs bare av å tenke på det.. Er det andre som har reisende menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hos oss har vi samme problemet. Men vi har ikke barn fra før, så vår bekymring ligger ift. det å rekke fødselen. Nå har han kuttet ned på reisinga til det minimale rundt termin, men det er fortsatt 4 kritiske datoer uka før og etter termin. Siden han heller ikke har mulighet til å rekke siste fly hjem er det ordnet med helikopter, men det kan uansett ta noen timer før han er på sykehuset hvis fødselen setter i gang på verst tenkelige tidspunkt. Jeg nekter å føde uten han tilstede og han mener det er noe alternativ å ikke være med, men jeg tør ikke tenke så altfor mye på det, får bare krysse fingrene for at det går bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...