Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye hovner dere opp på føttene og leggene? Føler bittelitt spreng og mye kribling men føttene er ikke spesielt store, bare litt sokkemerker. Legen min skrev bare 0-1 uten å sjekke og sa at alle hovner opp nå på slutten. Hvor mye er "normalen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var i uke 36 (er nå i 38) så skrev også min jordmor 1 på ødem, uten å sjekke i det hele tatt! (Dvs hun så nøye på ansiktet mitt, men jeg kan ikke med min beste vilje se at jeg har blitt større der?..;) Jeg hovner opp i føttene mot kvelden og får ganske dype sokkemerker, samt at jeg har tatt av forlovelsesringen for hovner opp i fingrene og. Iflg jordmor var altså dette helt normalt uten at hu sjekka særlig nøye da som sagt..

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalen, men min lege skrev 1 igår på mitt kort, uten å sjekke. Er i uke 37. Og får såvidt plass til bena i joggeskoene. Strammer godt. Fått tips om at akupunktur hjelper og forebygger, så har bestilt time til det.

Skrevet

Jeg er 37+3 og i går skreiv jm 1-(2) på ødem med meg (For 2uker sden var jeg 0-(1))... Blodtrykk var ok, og urinprøva helt fin denne gangen også, så vet at det ikke er svangerskapsforgiftning. Det er helt normalt med ødem mot slutten, selv om det ikke er særlig morsomt.. (Hun sa til og med at noen mente at babyen hadde det bedre når mor hadde litt ødem i kroppen...)

:o)

Skrevet

Noen som vet om risiko for blodpropp har noe med ødem å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...