Gjest Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker det til frøkna, men så nå at jeg muligens har kjøpt feil da. For på de jeg fikk står det at de er til øyne. Kan man bruke disse allikevel, eller er de sterkere enn de man bruker til nese?
selfangerkjerringa Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hva står det i innholdsfortegnelsa egentlig?
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Øyedroper kan gjerne brukes i nesa, mens nesedroper bør ikke brukes i øynene. De til øynene er renere.
~mamma~ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg har gjort det samme, men har aldri brukt det på tulla før. Hvordan gjør du det? - Bare heller i nesa, eller er det en spesiell teknikk?
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Det står anvendelsesområde øyne og kontaktlinser. Ellers står det steril fysiologisk saltoppløsning uten konserveringsmidler.
nutri Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Det er sterilt fysiologisk saltvann i begge deler. Kan brukes til begge deler. Såvidt jeg husker er det en forskjell i pH på 0.2 (Miwana og Drop-it), men det har ingenting å si. Jeg bruker Drop-it (for de har smalere tupp) både i nesa og i øynene.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Det er den jeg har kjøpt også, og tror det var det samme jeg hadde sist, som jeg da har brukt opp en pakke av. Men jeg vil jo tro at om det kan brukes til øyne, så er det ikke noe galt i å bruke det i nesa heller :-)
meg og novemberjenta Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Det går nok bra. Sterilt saltvann er sterilt saltvann, samme hva som står frempå Om det skulle være en anelse sterkere eller svakere gjør ikke det noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå