Sirim Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hei dere som nå planlegger bryllup! Hva tenker dere om å kjøpe kjole brukt? Er det noe marked for det i det hele tatt? Jeg giftet meg i fjor og tenkte å legge ut kjolen for salg, men det er jo enormt mange brudekjoleannonser på Finn... Betyr det at ingen er interesserte i å kjøpe brukt tro?
solstråle :) Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Hei! Jeg kjøpte kjolen min brukt for å spare litt penger, og tror nok det er flere enn meg som gjør det Det som er viktig når du legger ut en annonse (på f.eks. finn.no) er at du tar med mange og gode bilder av kjolen og evt tilbehør, og at du får med hvilken str den er, om det er gjort noe med den, hvilken høyde den passer til osv. Er det dårlige bilder og lite info, går en ofte videre til neste annonse uten å tenke noe mer på det. Jeg hoppet hvertfall lett over de "dårlige" annonsene.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 jeg har kjøpt min brukt. sparte mye på det. er sååå fornøyd med den og gleeeeder meg til å bruke den ja=) kjøpte den på finn.
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg har kjopt brukt brudekjole. Jeg tror det er viktig hvis du skal selge at du legger ut bra bilder av den.
Sirim Skrevet 12. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2007 Takk for svar, da prøver jeg med en annose og håper noen faller for min kjole så den kan gjøre bedre nytte for seg enn å henge i skapet! Lykke til med bryllupsplanleggingen, det er en fantastisk dag - bare gled dere!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå