pillis Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hvor mange er ikke ferdige med barnerom og innkjøp? For min del føler jeg at jeg har lang tid igjen og stresser ikke i det hele tatt. Har kjøpt in noe, men vil gjerne vente til permisjon begynner så jeg har noe å gjøre på slutten. Hvordan ligger dere ann damer?
Gjest Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Vil bare råde deg til å begynne litt før permisjonen begynner... Hvis du skulle føde kort tid inn i permisjonstiden så får du det travelt.. Jeg har 58 dager igjen til terminen. Er ikke ferdig med og handle, og på det som skal bli barnerom er det totalt kaos fordi vi pusser opp. Men jeg er sykmeldt og har mye tid. Men jeg syns faktisk tiden begynner å løpe litt i fra meg. Har 1000 ting som skal ordnes før knøttet kan komme. Dessuten har jeg en liten følelse av at de 3 siste ukene kan være tunge og slitsomme, så jeg vil prøve å ha alt klart til da så jeg kan slappe av og forhåpentligvis sove ut skikkelig.
Søtnosmamma Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Her ligger det litt dårlig an på utstyrsfronten. Satser på å ta en gedigen handletur når oppussinga er ferdig. Nå er det stort sett bare en spinkel sprinkelseng uten madrass som er på plass. Er fremdeles litt redd for at det ikke skal gå bra og litt redd for å handle. Ville nesten vært for godt til å være sant om det skulle gå bra.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hvorfor??????? Er ikke alt bra med dere da??? må ikke tenke sånn. det går så bra skal du se! =O)
Søtnosmamma Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hadde du bare visst hvor fordømt uflaks jeg har hatt de siste åra! Hehe - jeg blir brukt som skrekkeksempel i vennegjengen. (Gjelder ikke babygreier, altså)
2 gutter og 1 jente Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror det aller meste av innkjoep er klart. men selve barnerommet er bare kaos enda. Men vi har tenkt aa ha lillemann sammen med oss i begynnelsen saa vi faar ordne litt mere paa barnerommet etterhvert. Er 6 uker siden vi flyttet hit naa, og har fortsatt mange esker staaende inne paa barnerommet. Men senga, og vogna og alle klaerne er klara, saa jeg foeler vell egentlig ikke noe stress lengre! Fikk gjort alt saant ferdig i helga, og jeg kjente meg virkelig lettet etterpaa. saa godt aa vite at jeg slipper stresse med det etter foedselen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Barnerom er ikke ferdig, mini og storebror skal dele rom etterhvert, men det skal males i sommer når storebror er på besteforeldre ferie. Innkjøp er ferdig til baby, men jeg skal ut å kjøpe nattbind, ammebh + div toalettsaker til sykehusopphold på fredag. Og nytt dusjforheng, siden vi skal male badet i helga... Jeg vil heller være ferdig tidlig, ikke sikkert formen er så bra mot slutten, hvis jeg kommer så langt. Fødte nesten 4 uker før termin sist...Og jeg har bare igjen litt over en uke til det.... =)) (håper jeg går litt lenger denne gang da)
en dag i mai Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Har akkurat begynt permisjon nå, og har startet litt med å ordne. Har to barn fra før, så det er ikke de store innkjøpene som skal til da... Har i dag funnet fram det nøytrale tøyet i de minste str. fra loftet. Skal sette på en maskin nå etterpå. Seng og alt annet har vi også klart fra tidligere. Føler ikke noe stress i det hele tatt på den fronten. Hvis ikke alt er klart så har vi det jo i huset, og da skal det nok bli en råd tenker jeg! Laget forresten liste over det jeg skal ha med på sykehuset i går også, så selv om det ikke er pakket enda er det iallefall tenkt igjennom... Tydeligvis har jeg vært innstilt på å fikse ting når permisjonen begynner selv om jeg ikke har tenkt så nøye igjennom det. Ellers har vi pusset opp masse i huset de siste par mnd, og nå er alt klart(mangler noen lister i 2. etasje)! Det er deilig det! Baby skal sove hos oss på begynnelsen, så det har vært lite stress med barnerom. Lykke til med "fiksing" alle damer!
tina 79:) Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Har kjøpt inn de store møblene, og de klærne jeg tror jeg kommer til å trenge den første uken. Vognen får vi denne uken, og dyne og sengetøy er nesten på plass. Vi skal flytte til rekkehus om 3 uker, så jeg har ikke lyst til å fylle leiligheten med ting vi må bære med oss alikevel. Men skriver handleliste da! Kjæresten min skal ha fri en uke etter flyttingen sånn at vi kan få alt på plass hjemme, så da kan vi ta oss en dag og kjøpe inn de siste tingene vi trenger. Satser på at jeg ikke føder før tiden
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Vi har faktisk mesteparten av utstyr klart. Det er selvsagt endel småting som ikke helt er på plass ennå, men ellers føler vi oss godt i rute. Barnerommet er vel så som så ferdig, er fortsatt endel rot som må ut og i tillegg har jeg lyst til å male det lysere.... men sambo har lyst til å tapetsere når ungen har kommet. (vi er trossalt ikke garantert at det blir ei jente.) Rommet er pr i dag ganske mørkt blått. Kanskje jeg tar fram malerkosten i permisjonen når sambo er på jobb.... he he....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå