Gå til innhold

Hvor mange jobber fortsatt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i jobb 80% fortsatt og det går greit siden jeg ikke har så veldig fysisk anstrengende jobb, men jeg sliter forferdelig med motivasjonen.

Jeg jobber med salg og har ingen motivasjon til å dra igang ting. Jeg har 7 arbeidsuker kvar før permisjon begynner og skjønner ikke hva jeg skal gjøre med tiden. Merker også at sjefen er litt utålmodig med meg og spør om jeg gjør noe. Jeg gjør ju noe men ikke mye. Jobber kanksje 50% av tiden. Flere som meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg jobber 100%. er saksbehandler i en offentlig etat. går inn i uke 30 i morgen, og er i toppform, så kan ikke klage. motivasjonen går litt i bølger, men tror ikke det har med det forestående å gjøre. synes tiden har gått - og går- sinnsykt fort!

gleder meg veldig til permisjonen da!!

Skrevet

Jeg er i uke 34, og ble sykmeldt for 14 dager siden. Synes det gikk fint jeg, inntil jeg fikk alt for mye kynnere. Så nå skal jeg ta det med ro. Hadde egentlig trodd jeg skulle begynne å jobbe 50 prosent nå, men legen ville helelr ha meg hjemme på sofaen. Blir kanskje litt kjedelig, men er samtidig greit å slippe å slite seg opp etter dårlig søvn disse siste ukene...

Skrevet

Jeg jobber fortsatt over 100 %. Gleder meg veeeldig til permisjonen starter om 2,5 uke. Sitter stort sett bare og tenker på barnevogner og stellebord som må kjøpes så i praksis jobber jeg vel egentlig bare 50 %. :D

Skrevet

Mye kynnere? Hvor mye er mye? Fikk du mye kynnere i jobben eller når kommer de? Lurer på mye her:-) Har kynnere selv, men vet ikke om det er mye er lite.

Skrevet

Jeg jobber 100% og gleder meg til permisjonstart om 3,5.uke :o)

Jeg har en stillesittende jobb, så jeg klarer meg fint selv om rygg og bekken krangler litt =)

Tror tiden ville gått utrolig sakte om jeg skulle gått hjemme.

Ønsker jo at dagen skal stå for døren så snart som mulig =)

Skrevet

Jeg sluttet å jobbe som hjelpepleier på et sykehjem i forrige uke (min uke 35.) Har gått kjempe fint det selv om det kan til tider både være psykisk og fysisk anstrengende. Men nå sier ryggen min at det er nok, så nå er jeg blitt sykemeldt.

Skrevet

Pilis:

hadde kynnere hele tida - hele dagen - da jeg ble sykmeldt, kunne knapt reise meg uten at en kom sigende. Nå er det litt bedre, men har fortsatt flere i timen. Så da var visst det beste å roe ned tempoet...

Skrevet

Jeg jobber 100% fortsatt og kommer til å gjøre det ut april når permisjonen begynner. ( dvs. tom 27 april.)

Har heller ikke så fysisk anstrengende jobb, og har ikke vært noe borte i svangerskapet hittil. (har 39 dager igjen til termin.)

merker selvsagt at motivasjonen er gått noe ned og at det er vanskeligere å begynne på nye saker da jeg vet det er en ny som skal overta min stilling....

Skrevet

Jeg ble sykemeldt 50% for to uker siden, er i uke 35 nå.

Legen sa det var lurt å ha igjen litt energi til fødselen og tiden etterpå.

Trives egentlig godt med det. Ikke noe dårlig, litt lite energi av og til, men nok å henge fingrene i hjemme!!

Skrevet

Jeg jobber også 100% og har gjort det hele svangerskapet. Har ikke vært borte en eneste dag hverken i ferie eller annen sykdom, så nå skal det bli godt med permisjon.

Har vært slitsomt i perioder ja, men føles ekstra godt å kunne nyte litt fri før fødsel nå..

Er 36+4 idag, så har bare igjen denne uken her på jobb. JIPPIIIII! :-)

Skrevet

Jeg er i uke 30 og arbeider 50%.

Har ingen spesielle plager, men er ofte veldig sliten, trøtt og vondt i hodet...

Jeg fikk et nytt liv etter at jeg ble 50% sykemeldt.

Klarer å gjøre samme jobben en på halv dag, som jeg tidligere brukte en hel dag på.

Har kontorjobb...

Skrevet

Hei!

Jeg jobber fremdeles 100 % og håper jeg kan gjøre de i de siste 2 mnd før permisjonen starter....! Har vært i kjempeform hele svangerskapet og håper det fortsetter. Den eneste plagen har vært halsbrann...!

Har en typisk kontorjobb og jeg føler at jeg jobber som normalt. Synes det var verre i 1 trimester, da jeg var masse trett og ukonsentrert..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...