Karma! Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 det begynnte mandag, etter en lang spaserstur, virker som om babyen har skrudd (?) seg fast nedi bekkenet, jeg klarer ikke løfte 3liter melk uten at det kjennes ut som det sprenger på der nede, får samme følelse når jeg skal sette meg opp i senga, det kommer liksom når jeg bruker mage musklene (?) er det dette som er bekkenløsning? eller er det noe annet ??
maiprins Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Er det skikkelig vondt, press liksom? jeg har det, men det er kynnere, får det enten jeg bærer litt tungt (trenger ikke være mer enn to bæreposer) ligger å hviler, går tur, går trapper, svømmer - altså får det ofte. Synes det høres ut som kynnere men hør med lege eller jordmor du! (har gått gravid før..... derfor vet jeg at jeg har kynnere) Stor klem fra meg
Karma! Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 det er skikkelig press ja neden til, kjennes ikke ut som kynnere ( har vært veldig plaget med MANGE kynnere men det kjennes ikke likt ut) hmm.. skal til legen i morgen får bare spørre da =) er så redd for at den snart vil ut for alle på mamma sin side er født mye for tidlig alle 6 søsknene.. iiiik
Mamma&LilleKrølle Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hvor har du dette presset da? nede i magen, eller ved symfysen? Enkelte dager har jeg skikkelig nedpress i magen, men det er alt etter hvordan babyen ligger. Men har begynt å bli mer å mer 'plaga' med å være øm over symfysen (skambeinet) og trodde selv at det kanskje var for at babyen har begynt å festa seg. Men neida, hun her har ikke festa seg. Men JM fortalte at det ofte ble ømt der nede nå som babyen ligger slik hun gjør, like over bekkenet. For da ligger hun og stanger 'her og der' på forskjellige punkter, som kan gjøre det ømt.. Kanskje det er noe slikt hos deg også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå