Gå til innhold

Var hos jordmor på kontroll, hjelpes meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så koselig at. Fikk høre fin, sterk hjertelyd.. 148 slag i minuttet. Alt var så fint med den lille i magen...

Fikk beskjed om at jeg har fått begynnende urinveis-infeksjon (blæ), og skal spise tranebær-kapsler for å helbrede meg selv.

Så kom bomba! Pga at de 4 siste fødslene mine har vært styrt-fødsler med varighet på 2-2,5 timer, mente hun at jeg vil bli lagt inn og satt i gang før termin... For å sørge for at jeg får føde under kontrollerte "forhold".. Vet ikke helt om jeg liker tanken på å bli satt i gang jeg, selv om tanken på å få se den lille litt før tiden lokker... det lokker også at jeg da er sikker på å ikke føde på E6,hehe.

Er det noen her som har blitt satt i gang pga styrtfødsler? Lurer litt på hvordan fødselen da vil arte seg, vil den ta lengre tid? Hvor tidlig blir jeg evnt satt i gang (har 3 som er født ca 2 uker før termin, 2 født til termin)

Er endel spørsmål som surrer rundt i hodet mitt nå...

Noen som kan hjelpe en forvirret stakkar?? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti noe sånt?

Skrevet

Hei!

Så fint at alt er vel :-)

Skjønner spørsmålene dine... Kan dessverre ikke gi deg noen supre svar, men kjenner noen som er blitt igangsatt. De har reagert veldig forskjellig. Hun ene ble satt i gang og fødte barnet i løpet av 3 timer. Hun andre klarte de ikke å sette i gang og det endte med keisersnitt etter en uke med forsøk. Men det var ikke pga. tidligere styrtfødsel da...

Du ble vel ikke noe klokere akkurat. Tror jeg ville snakket med en fødselslege jeg.

Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...