Prinsemammaen Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Sønnen min på 13 måneder sover stort sett i sin egen seng. Men bruker babysafe fordi han hele tiden SKAL opp.... Han sovner også i bilen når vi kjører, og kanskje TIL NØD i vognen en sjelden gang. Men det er helt umulig for han å sovne i f.eks. senga vår. Han klarer rett og slett ikke å ligge stille og MÅ opp og gjøre noe hele tiden!! Flere som er slik eller kan deres små sovne hvor som helst?
Nickeguri Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jenta mi på 20 mnd sovner lett i senga si, vogna og bilen. Hun tar av og til i helgene formiddagsluren sin med meg i dobbeltsenga. Det blir av og til litt tull, men når jeg begynner å synge, roer hun seg stort sett ned og sovner. Hun klarer ikke å sovne andre steder. I hvert fall ikke uten myyyye tull.
Blomsterbarn Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jenta mi på 16 mnd sovner kun i senga si når hun skal legge seg for kvelden. Ellers på døgnet skal hun opp å stå (vi har ikke babysafe). På dagtid sovner hun enten fastspent i vogna (har også hatt vogn inne nå på vinteren) eller i MeiTai-bæresele. Hun sovner også i bilen. Helt uaktuelt å i det hele tatt få henne til å ligge ned i vår seng (den brukes kun til å stupe kråke i ...)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jenta mi sovner egentlig hvor det måtte være; sofaen, bilen, vogna, senga vår, sin egen seng, osv.. Hun er 18 mndr =o)
Ranveig R Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Småen på snart 19 mnd sovnar greit i senga si, i reisesenga, og i alle andre senger - dersom det ligg nokon ved sida av han og "hjelper" han til å sovne. Han sovnar i bilen viss han er trøtt nok, men han søv uhyre sjeldan i vogna. I bæreselen derimot sovnar han når han er trøtt.
*Magic* Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Gutten vår vil kun sove i sengen sin om natten. På dagen er det bare vognen som gjelder:) Å ligge i sengen vår å sove har han aldri villet. Virker som om alt mulig annet er spennende der. Har hendt at han har sovnet på fanget i sofaen, men det er kun hvis han er stuptrøtt. Ellers så sovner han ofte i bilen.
-Bobsi Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Snuppa vår sover i senga si på natta og kun i vogna på dagen. På dagtid har hun aldri sovet andre steder enn i vogna. Er vi på reise, sover hun i reisesenga på natta, det går også helt fint. Vi har vært regelmessige på å ha de samme leggerutinene hjemme og borte. I bilen sovner hun hvis det er sovetid, ikke ellers.
Gjest Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Min er som din "en gutt", bortsett fra det med Babysafen da, det har vi ikke brukt på han.
Gjest Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 gutten min er ganske lik din. sover helst i sin egen seng. sover av og til en liten lur i vogna når vi triller. og i bilen da. men vil ikke sove i vår seng. da skal han bare krype rundt og leke. tror det er fordi han ikke forbinder vår seng med det å sove fordi han aldri har brukt å sove der (annet enn de første ukene).
Skrållan Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Tassen har aldri sovet i sengen vår, så han blir turbo hver gang han kommer opp til oss om morgenen i helgene, så ikke mye soving der gitt. Men sover veldig godt i sengen sin og i reisesengen. På dagtid sover han bare i vognen sin, han greier faktisk ikke å sove i sengen sin på dagtid, helt merkelig. Dersom det nærmer seg leggetid og vi er ute og kjører så sovner han alltid i bilstolen..
Sjokoholikern Skrevet 13. april 2007 #11 Skrevet 13. april 2007 Nei, han er som din. Litt over 13 mnd og sover helst i sengen sin (evt reiseseng), til nøds i vognen (lenge siden nå) Men sovner også fint i bil.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Han sover i senga si, i vogna, i bilsetet, i reisesenga. Men ikke i senga vår.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 14. april 2007 #13 Skrevet 14. april 2007 Jenta vår sover greit i egen seng (endelig- har vært mye oppvåkninger før)og reiseseng. I senga vår kan hun av og til sovne hvis hun er veldig trøtt og vi ligger ved siden av. Hun sovner best i vogna
anesam Skrevet 14. april 2007 #14 Skrevet 14. april 2007 Han sover ute i vogna på dagtid! Sover kjempegodt der! :-) sover godt i bilen og i senga! 19 mnd
3barn+en spire. Skrevet 14. april 2007 #15 Skrevet 14. april 2007 Min 2åring og 3 åring sovner hvor som helst. Sengen dems, fanget vårt, bilen,sofaen,2åringen klarer ikke og sovne i senga vår, for da tror han det er fest hehe.Men 3 åringen sovner lett der.så sier han så skjønt (tose):kose mamma.
snull Skrevet 15. april 2007 #16 Skrevet 15. april 2007 Snuppa er snart 1 år, og sover i sengen sin på natta og i vogna på dagtid. Sov de første ukene av sitt liv sammen med meg i senge, men etter det har hun ikke funnet roen der. Så nå er det , ja, fest og hopp og sprett hver morgen i storsenga.....ALDRI snakk om å få sove mer etter 5.30 !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå