Gå til innhold

Klarer barna deres å sovne andre steder enn i senga si??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 13 måneder sover stort sett i sin egen seng. Men bruker babysafe fordi han hele tiden SKAL opp....

Han sovner også i bilen når vi kjører, og kanskje TIL NØD i vognen en sjelden gang.

Men det er helt umulig for han å sovne i f.eks. senga vår. Han klarer rett og slett ikke å ligge stille og MÅ opp og gjøre noe hele tiden!!

Flere som er slik eller kan deres små sovne hvor som helst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi på 20 mnd sovner lett i senga si, vogna og bilen. Hun tar av og til i helgene formiddagsluren sin med meg i dobbeltsenga. Det blir av og til litt tull, men når jeg begynner å synge, roer hun seg stort sett ned og sovner. Hun klarer ikke å sovne andre steder. I hvert fall ikke uten myyyye tull.

Skrevet

Jenta mi på 16 mnd sovner kun i senga si når hun skal legge seg for kvelden. Ellers på døgnet skal hun opp å stå (vi har ikke babysafe). På dagtid sovner hun enten fastspent i vogna (har også hatt vogn inne nå på vinteren) eller i MeiTai-bæresele. Hun sovner også i bilen. Helt uaktuelt å i det hele tatt få henne til å ligge ned i vår seng (den brukes kun til å stupe kråke i ...)

Skrevet

Jenta mi sovner egentlig hvor det måtte være; sofaen, bilen, vogna, senga vår, sin egen seng, osv.. Hun er 18 mndr =o)

Skrevet

Småen på snart 19 mnd sovnar greit i senga si, i reisesenga, og i alle andre senger - dersom det ligg nokon ved sida av han og "hjelper" han til å sovne.

Han sovnar i bilen viss han er trøtt nok, men han søv uhyre sjeldan i vogna. I bæreselen derimot sovnar han når han er trøtt.

Skrevet

Gutten vår vil kun sove i sengen sin om natten. På dagen er det bare vognen som gjelder:) Å ligge i sengen vår å sove har han aldri villet. Virker som om alt mulig annet er spennende der. Har hendt at han har sovnet på fanget i sofaen, men det er kun hvis han er stuptrøtt. Ellers så sovner han ofte i bilen.

Skrevet

Snuppa vår sover i senga si på natta og kun i vogna på dagen. På dagtid har hun aldri sovet andre steder enn i vogna. Er vi på reise, sover hun i reisesenga på natta, det går også helt fint. Vi har vært regelmessige på å ha de samme leggerutinene hjemme og borte. I bilen sovner hun hvis det er sovetid, ikke ellers.

Skrevet

Min er som din "en gutt", bortsett fra det med Babysafen da, det har vi ikke brukt på han.

Skrevet

gutten min er ganske lik din. sover helst i sin egen seng. sover av og til en liten lur i vogna når vi triller. og i bilen da. men vil ikke sove i vår seng. da skal han bare krype rundt og leke. tror det er fordi han ikke forbinder vår seng med det å sove fordi han aldri har brukt å sove der (annet enn de første ukene).

Skrevet

Tassen har aldri sovet i sengen vår, så han blir turbo hver gang han kommer opp til oss om morgenen i helgene, så ikke mye soving der gitt. Men sover veldig godt i sengen sin og i reisesengen. På dagtid sover han bare i vognen sin, han greier faktisk ikke å sove i sengen sin på dagtid, helt merkelig. Dersom det nærmer seg leggetid og vi er ute og kjører så sovner han alltid i bilstolen..

Skrevet

Nei, han er som din. Litt over 13 mnd og sover helst i sengen sin (evt reiseseng), til nøds i vognen (lenge siden nå) Men sovner også fint i bil.

Skrevet

Han sover i senga si, i vogna, i bilsetet, i reisesenga. Men ikke i senga vår.

Skrevet

Jenta vår sover greit i egen seng (endelig- har vært mye oppvåkninger før)og reiseseng. I senga vår kan hun av og til sovne hvis hun er veldig trøtt og vi ligger ved siden av. Hun sovner best i vogna :)

Skrevet

Han sover ute i vogna på dagtid! Sover kjempegodt der! :-) sover godt i bilen og i senga! 19 mnd

Skrevet

Min 2åring og 3 åring sovner hvor som helst. Sengen dems, fanget vårt, bilen,sofaen,2åringen klarer ikke og sovne i senga vår, for da tror han det er fest hehe.Men 3 åringen sovner lett der.så sier han så skjønt (tose):kose mamma.

Skrevet

Snuppa er snart 1 år, og sover i sengen sin på natta og i vogna på dagtid. Sov de første ukene av sitt liv sammen med meg i senge, men etter det har hun ikke funnet roen der. Så nå er det , ja, fest og hopp og sprett hver morgen i storsenga.....ALDRI snakk om å få sove mer etter 5.30 !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...