endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 SÅ nå blir det SHOPPING;) Ha en fin dag alle sammen!!klæm
Spire i magen ツ Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hehe husk handle med hode ;OP Ikke kjøp hele butikken ;D er fler som ønsker litt seinere koz deg på tur ;O)
ninen Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 kan jeg spørre hvor mye engangsstønaden er på nå? d er vel ikke mye å leve for, for du får vel bare barnetrygd i tillegg Kommer stønaden før barnet er født?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Man kan velge selv når du vil ha engansstødnaden, før eller etter fødsel. Tidligst er etter uke 26. Stødnaden er vel på ca 33500 tror jeg. ja etter barnet er født for du da 970 kr i barnetrygd, thats it.
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Nei jeg er uføretrygdet jeg sjønner du,så jeg får min faste utbetaling hver mnd allikevel:) Så dette er penger som kommer utenom!Kjekt ja:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 ja,men jeg regnet med at hun som spurte, ikkee hadde noen fast trygd... det tenkte jeg ut ifra hvordan hun spurte. og da får man kun dette beløpet + barnetrygd
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Duracell:) ja jeg glemte å skrive til ninen:) er ikke så mye når man ikke har noe annet nei..
fox`y Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 endaeintrønder's nr 2: 100707... når søkt du om engangsstønaden???? va innom å sku levver fredag før palmesøndag sjø men da fikk æ stræng beskjed om at æ mått kom tebake etter påske... men sendte d inn tirsdag etter palmesøndag da.. tok d lang tid før du fikk pengene??? e så spent sjø..ikke at æ træng dæm no men greit om ting kansje kunna komme i boks... e væll forsjellig fra trygdekontor t trygdekontor å kansje....
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2007 Foxy:) høre t heimdal TK æ da,va å levert søknaden på tirsdan i påskeuka æ å så ringt æ igår for å hør litt,å da sa damen at d va sendt t konton min!å idag kom d inn!!så d gikk veldi raskt syns æ,har jo vorre my hellidaga å..men æ å va innom like før palmehelga,å da sa dem at d va for tili..
fox`y Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 høre t heimdal æ å så æ sendt d dit æ,for d nermeste e kolstad egentlig...kansje æ får hør nå snart æ å da.. send t tirsdagen æ...
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2007 Foxy:) da har du det sikkert imorra tenke æ!Dama sa at d kun gå 1-3 daga fra utbetaling til konto..kjæm vel an litt på koss bank åsså
ninen Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Til endaeintrønder: Takk for info! D var ikke mye d nei..Jeg lurte egentlig fordi jeg er nysgjerrig. Jeg har jobb og få sv.skaps penger, men jeg synes synd på de som bare har rett på engagsstønad for d er alt for lite. Ikke d at jeg har en bra betalt jobb for d har jeg ikke, men det blir jo mer likevel..Håper du har en mann/sambo som tjener greit... D burte vært to beløp fordelt mener jeg..ikke så lett å ikke bruke alt på en gang..
snart 4 barns mamma75 Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 hvor bor du ?jeg og søkte og har ringt og masa på trygdekontoret men fikk beskjed om att eg ikke fikk den utbetalt før jeg hadde 12 uker igjen ,jeghar termin en dag før deg
gullet kom 03.07.07 Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 da hadde jeg ringt inn og spurt om de leser reglene for dette som de legger ut på nett... det måtte jeg gjøre... fikk de til slutt en uke etter jeg skulle så det er jo ike gale.... men står på nett så alle kan lese at de blir betalt ut fra uke 26
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2007 Ninen:) tror du har misforstått mitt svar jeg,for jeg får både utbetalt trygden min,OG engangsstønaden,så jeg har det på G;) men synes synd på de som bare får stønaden ja..Så her kan jeg ihvertfall bruke disse pengene på egentlig hva som helst;) Rare regler,men bra for meg og andre med trygd da..
endaeintrønder Skrevet 11. april 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2007 Fikkgutt:) jeg bor i Trondheim..fikk stønaden utbetalt på dagen 3 mnd før termin sist også
fox`y Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 jeg ringte i dag å da sa di at pengene kommer på konto de nermeste dagene... er lite penger syns jeg å, særlig når mann må dele d opp på så mange måner.. jeg klarte ikke å komme meg tilbake i jobb pga isjias så jeg har kunn engangsstønaden å klare meg på og sambo da..men d blir trangt økonomisk..har jo faste utgifter på ca 20 000 i mnd....
snart 4 barns mamma75 Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 ok ja jeg har ringt ned men det de sa da var att dette var en feil informasjon som lå ute på sidene deres og att de ikke hadde fått fikset dette ,synes hele trygdekontoret er vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå