Gå til innhold

Endelig tilbake!


lille-snupp

Anbefalte innlegg

Heisann damer!

Hatt en fin påske alle sammen? Vi har bare vært hjemme i påsken, med besøk av svigermor. Var veldig koselig, men kan jammen være en prøvelse innimellom.. Har måtte bite i meg både det ene og andre ja... Merker at hun har et veldig annerledes forhold til barn enn jeg har, men er vel bare normal det..

 

Synne lærte seg å krebbe for to uker siden, så i hele påsken har jeg sprunget etter henne i hennes endeløse jakt på ledninger og stikkontakter. Går som en propell hele dagen! Ellers så her hun plutselig lært seg et nytt ord for et par kvelder siden! Når vi er ferdig med kveldsstellet pleier vi å vinke til speilet på badet og si "natta!", og plutselig att lille Synne på armen min og vinket til speilbildet sitt og sa "natta!" Jeg ble som mødre flest utrolig stolt:) Det neste ordet det nå øves på er yndlingsmaten, BRØD! Så synne sier brrr, brrrrøøøø, og bøøøøøø hele tida når hun vil ha mat, uavhengig om det er melk, brød, grøt eller middag som står på menyen... Alt som kan spises er visst brød:)

 

Noen andre som har opplevd noe nytt i påsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,hei :o)

 

Vi har også hatt en koselig påskefeiring på hytta sammen med svigers. De har hatt Niklas hver natt på rommet sitt, de synes det er så koooselig å ha han der :o) Så vi har sovet leeeenge hver morgen, nesten blitt litt bortskjemt vi.... var fælt å våkne kl 7 tirsdagsmorgen ja :(

 

Niklas begynte å krabbe på alle fire for 3 uker siden, men han beveger seg bare fortere og fortere for hver dag!! Reiser seg opp overalt, noe som oftest ender med knall og fall :)

I løpet av påsken har han lært seg å si "neineinei" og riste på hodet sitt.... hmm... det er tydelig at han har fått høre nei ofte i det siste :o)

Så no krabber han rundt og rister på hodet hele dagen lang... stakkars.. blir jo litt svimmel av det :o)

 

Regner med det blir mye nytt fremover... off tiden går så fort nå :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare kost oss hjemme, vært deilig det og.

Sofie har lært seg å krabbe/krype i full fart hun og, så nå leker hun masse på gulvet alene, synes det er kjempe stas.

Hun sier nå mamma, ikke bare pappa, endelig:-) Ellers har hun lært seg å klappe, vinke, si hei, se, pappa og da mamma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...