Gå til innhold

Setter igang en presentasjon jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 27 år og bor på Oppdal. Våre to "gullguta" kom te verden 14.desember-06. De ble født vaginalt etter at jeg ble satt igang. Det hele varte 2 og en hall time til vi ble en fammilie på 4:). Det er 9 minutter mellom gutta. Martin kom først å var 2365g og 46cm, oskar ble lillebror og var 2875g og 47cm. Lå på sykehuset i 4 døgn. Da var det helt nydelig og komme hjem.

 

Koser oss i sommervarmen.

stolt og lykkelig

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg fødte to gutter 19. januar. Hadde termin 28. januar, men de satt igang fødselen. Elias var 2820g - 47 cm og Elias var 2860g - 47 cm.

Fødselen var en helt fantastisk. Det gikk veldig fort; 4 minutter mellom guttene. Gikk opp 18 kg i svangerskapet, men etter 10 dager hadde jeg gått ned 22 kg. Har gått ned noen kilo til, så det var jo en grei slankekur. Det er jo travel med to nye små i huset.

 

Tror nok kanskje at jeg lå på sykehus sammen med deg, hvis du fødte i Kr.sand.

 

Er 31 år og bor i Kr.sand.

  • 3 uker senere...
Skrevet

28 og bor i hamar.

 

tvillingene våre kom 26 februar 2007.

en gutt og ei jente i uke 37. Alt gikk veldig bra, men veldig fort. og store var de og...3160 48cm, 3060 47 cm.

 

alt går veldig fint.....mindre og mindre mm men prøver med grøt. ikke fått helt dreisen på det enda.

  • 3 uker senere...
Skrevet

Heisann!

 

Jeg fikk en jente og en gutt 22.05.07. Tobias var ute først og veide 3002 gram, Mathea ble hentet ut et minutt etter og veide 2550 gram. Lengde ikke målt da de lå i sete og tverrleie, men anslått til 46-47 cm. De var begge 32 cm fra hode til rompe.

De ble tatt med ks en uke før planlagt ks, i uke 36+2.

 

Nå er de to mnd og sover hele natta;-), de er veldig rolige, sover, spiser og sitter og ser seg rundt og smiler innimellom. Vår første hadde kolikk, så det var faktisk mer arbeid med en da enn d er nå, men de tar det nok igjen når de begynner å røre mer på seg.

 

Hilsen en veldig stolt mamma.

 

Skrevet

Jeg er 32 år og bor utenfor Lillehammer.

Våre gullgutter kom til verden i uke 39 den 3. juli-07.

Ble satt igang, men riene tok seg aldri opp, så var veldig nære ks. Men ville så absolutt ikke ha ks, så pressa de ut på pur viljestyrke ved hjelp av vakum på nr en og tv 2 ble henta ut ved at legen tok tak i ene foten. Kom derfor med rumpa først, selv om begge i utg.punktet lå i hodeleie.

Var en meget tøff fødsel. Morkakene måtte "opereres" ut. Satt bom fast. Og da mista jeg over 2 liter blod. Men kom meg veldig fort, så var kun ei uke på sykehuset.

 

Johannes var 3090 gram og Håvard 2820. Begge 49 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...