Gå til innhold

Jeg har bestilt meg ergo sele!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Bestilte den i går, i camel farge! Spendt på hvordan den er å bruke, men tenker den blir kjeme kjekk i sommer når vi skal gå ned til stranden fra hytta, må gå over svaberg! Håper mannen min blir fornøyd. Han valgte ut red castle selen, men har nesten ikke brukt den. Jeg har trivdes med slynga mi de gangene jeg skal bære henne over lengre strekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du liker den da..

 

Vi har en baby bjørn sele som nesten ikkje har vært brukt..

 

Ergo sele kan de bruke den lenge ,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott...

 

Vi har og lyst og kjøpe oss en slik som vi kan ha på ryggen når ho blir større... Kan blir fint det når vi skal på tur i skogen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror den er 100 ganger bedre enn en vanlig meis, så den er jo perfekt til skogsturer. Venter i spenning på å få den! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte Ergo til Ann. Pappa skal bare på flyplass ( skal til Alicante den 21.04.07). Vi synes at dette er litt varmt i selen, men helt sikkert blir brukt på reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn på nettet og sjekke hva ergosele var.... Jammen tror jeg at jeg må ha en også! Den så veldig kjekk og praktisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo vente til jeg har testet den, så slipper du eventuelt bomkjøp. Men jeg tror den er veldig fin altså. Det er jo ikke det liksom.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt kan de bare sitte med magen mot oss, men de kan sitte både på ryggen og magen din. Men Thomas er nok litt for stor til å sitte på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan visst bære på hofta også. Måtte jo inn på babyslynga.no og lese om den. Så jo kjempe bra ut. Nå fikk jeg også lyst på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...