hypersusmor Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Det ble merkelig stille i huset i sted og mamma ante ugler i mosen. Det viste seg at småen hadde fått opp døren til badet og da jeg kom inn dit lå den unge mannen blid og fornøyd på gulvet og smakte på dokosten...usj. Jeg er neppe den eneste som opplever slikt, noen som har andre historier?
Reveenka Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Dokosten er en favoritt her i huset! Etter at jeg oppdaget det, klores dokosten en gang i uka.... Kattedoen er en annen favoritt - den har riktignok lokk over seg med dør i for katten, men en ettåring greier FINT å få henden innenfor den døra, ja.... Fint med giftinformasjonssentralen! c",)
La Perla Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Æææsj, hehe. Dokosten har vært interessant her i huset også, ja. Min datter og venninnen forsvant sporløst en gang vi var på feire med noe venner. De var 3 1/2 år, og vi bodde på en øy uten biler. Etter uutholdelige minutter (sikkert opp mot 1/2 time) med leting over hele øya - dere kan jo bare forstille hvor redd jeg var - de var jo INGEN steder - kom jeg på å kikke innom den lokale kaféen. Da så jeg damen bak disken stå og lage VERDENS mest gigantiske iskrem, og på en en stol foran disken sto:- Min datter iført 2 ballkjoler og med 5 vesker surret rundt skuldrene, med penger i, og venninnen kun iført t-skjorte, og med rumpa bar, mens de pekte og kommanderte damen til å lage is til dem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hahahahaha.........ser levende for meg disse to små prinsessene på vift - herlig herlig:-))
Reveenka Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hahaha - den var bare helt ubetalelig, de var sikkert KJEMPESØTE, og damen bak disken sjarmert helt i senk!!! c",) Hvis det hadde vært meg bak disken, tror jeg at jeg hadde gitt dem isen gratis! Tok du bilde til å ha til konfirmasjonen?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Do-kosten er ikke så hot, men å vaske hendene i toalettet er stas.
Ronja65 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Det var veldig stille her også i sta, men heldigvis så hadde hun ikke funnet do kosten, men sukkerskålen! Et lite host avslørte tyven:-)
Dailis Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Uff ja.... Men verste var en slik baderomsserie med gakkgakker som dupper i blått vann. Eldstemann knuste den og fikk i seg noe, på null tid. Og jeg fikk sendt over de to A4 sidene med all verdens farlige stoffer det der inneholdt....du aner ikke engang, bly, arsenikk, kvikksælv og ja, all mulig varig dritt..... Og masse masse mer...eller den gangen eldstemann klarte å snike med seg lillebror ut tidlig om morgenen og jeg fant dem i sølepytten utenfor....da jeg fant ut at sikkerhetslenken monteres høyere enn de kan nå, selv med stol... Eller når eldstemann på kvelden etter leggetid (de delte rom) så stille så stille fant ut at siden de begge bæsjet i bleien samtidig så skulle han skifte på dem, ikke rope eller snakke høyt nei så vi kom.... De lekte med den, malte med den, kjørte bil igjennom den, og minsten spiste den.... Og dette rakk de mellom to sjekker, dvs på toppen 15 min.... Det tok ikke 15 min å vaske ned rommet samt dem.... (og jeg som mente man ikke trengte babycall inni vårt lille hus, hehe, jeg hadde sikkert hørt tiskingen, hehe)
Trollmora Skrevet 12. april 2007 #9 Skrevet 12. april 2007 Jeg har dessverre/heldigvis ingen små som digger dokosten, men du verden som jeg lo av iskrem-prinsessen og bæsjebleiebytte ) Ha ha ha, jeg ler så tårene renner! Kan noen samle alle de små historiene og gi dem ut? Fantastsik morsomt )
Gjest Skrevet 12. april 2007 #10 Skrevet 12. april 2007 Dokosten ja hehe.... Min historie litt lik La Perla sin da. Da eldstemann var 3-4 år dro vi på sydentur. Vi ankom hotellet sent og ornet med nøkkel, bagasje etc.. I virvaret ble minstemann borte (en vilter kar) ..Vi ble selvsagt vettskremt, lette og lette ( ikke så veldig lenge da, men minutter føles jo som år i en slik situasjon).. Vi fant småtten sittende i baren, midt imellom 2 svenske blondiner, oppå en barkrak, med verdens største "drink" med paraplyer og alt som hører med foran seg..Hehe..flørtende blid og fornøyd.. De skal tdlig krøkes ja;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå