Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Skrev et innlegg for et par dager siden, har fått time hos legen nå.. Snuppa våkner så ofte om natten at jeg aldri rekker å sovne...blir ca 2-3 timer søvn til sammen hver natt... :( Hun er 8 måneder..

Bare lurer på om noen har fått dette til sin baby... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er vallergan du snakker om......??

Har brukt det til trollet mange ganger, uten noe særlig resultat...

Skrevet

Vi prøvde vallergan da Josephine var rundt 9 måneder, uten nevneverdig resultat.

Har prøvd det meste når det gjelder soving, men fortsatt lite endring. Hun blir snart tre år, og fortsatt sover hun minimalt. Det er slitsomt, særlig nå som jeg skal ha nr 2.

Unner ingen søvnløse barn, men det går vel over etterhvert...

Skrevet

Dere som har barn på vallergan uten virkning, spør legen ang melatonin.

Bare et råd :)

Skrevet

Brukte kvalmestillende antihistaminer til gullet pga forferdelig omgangssyke, eller andre allergitabletter (også antihistaminer) pga kløende utslett. Begge har bivirkningen at søvnen, også senere, blir bedre.

Men HI, hva står på, hva vekker henne, tror du? Er det et bakenforliggende problem så blir det ikke bedre av vallergan. Tenner, separasjonsangst, at hun ikke er avvent med pupp på natt?

Skrevet

Har prøvd det på guttungen. Ingen resultat her heller.

Guttungen er over 2 år, og han våkner mellom 10-15 ganger hver natt enda. Nå har kroppen min vent seg til å sove lite. Men lurer på hvordan det skal gå når jeg begynner på høyskolen til høsten... Da vil jeg nok merke det.

Helsesøsteren sa til meg at mange barn ikke finner den ortlige søvnen før dem er over 4 år. Så vi måtte bare ta tiden til hjelp... Det er lett liksom hihi.

Skrevet

Desverre joikabolla, så har INGEN av legene jeg har snakket med villet gi melatonin,

De påstår at de ikke vet nok om bivirkninger og at det er eksperimentellt, så de tar ikke sjansen på å gi det til "vanlige" barn, var ordene de brukte...

Kun barn med hjerneskade og de med downs som får...

Da ble jeg forbanna og spurte " er ikke de barna like mye verdt de da, siden det er liksom ok å eksperimenter på de, og ikke "normale" barn som dere kaller det"...?

DA ble de stille gitt.

Og jeg har spurt 3 forskjellige fastleger, og 3 leger på sykehuset om melatonin i desperasjon etter søvn...sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...