Gå til innhold

Bringebærte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk bringebærte i tre uker før termin sist gang, men jeg gikk 10 dager over så tviler på at det hjalp... :-) Men jeg leser at det skal gjøre at hud og vev lettere utvider seg el noe slikt, og jeg kjente nesten ikke noe under utdrivingsfasen sist, så kanskje det hjalp litt likevel? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, barnet kommer ikke før det er klart uansett. Men egenskapene til bringebær bladkapsler er kjent for å påvirke den glatte livmormuskulaturen slik at den blir smidigere og "slapper" mere av. skal visst også forhindre revning....Men har hørt at hvis man bruker omega3 samtidig forsvinner effekten fordi den har motsatt virkning. den gjør muskulaturen fastere og sterkere... derfor bør visst gravide slutte på dette før fødselen. jeg fikk denne beskjeden på helsekosten:-) Jeg hiver innpå med kapsler selv, det sies at disse er mer effektive da de er mer konsentrert.KRYSSER FINGRENE FOR AT DET HJELPER;-)

Skrevet

Takker, da bytter jeg ut trankapsler med bringebærkapsler i disse siste ukene... ;-) Enten det hjelper eller ikke, skader neppe å prøve! Helsekosten, her kommer jeg :-)

Skrevet

He, he, nei det skader ikke å prøve:-) Jeg vil i allefall gjøre hva jeg kan for at fødselen blir lettest mulig:-) lykke til da!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva står det der da? får bare opp at "denne funksjonen virker ikke for øyeblikket"=)

Skrevet

Ok, sikkert fordi jeg sendte fra min egen side:) Det gåran å søke til siden(e) sjøl. Gå inn på NetDoktor.dk og søk på hindbærblad, Masse lesestoff om bringerbladte(kapsler) dansk forum side.

Skrevet

Jeg også tar bringebærbladkapsler nå...4 dager til termin å har tatt 4 til dagen dei siste ukene..fikk beskjed av jordmor å slutte med tran uannsett når en var 36 uker..

Skrevet

Dere som drikker den teen, bruker dere sukker i den?

Skrevet

min jordmor anbefalte ikke dette produktet... hun sa at modningen skulle skje når barnet var klar for det

Skrevet

Jeg vil gjerne si en ting om den teen.Den modner ikke livmorhalsen. Den styrker den. Har selv brukt både teen og kapslene i noen uker nå. Årsaken var at jeg hadde en svekket livmorhals-det var fare for at fødselen ville starte lenge før tiden. Nå er livmorhalsen stabil og jeg vil ikke komme til å føde før terminselv om jeg inntar bringebætblad. jordmødre i tyskland og England bruker aktivt dette middelet for å forebygge prematur fødsel!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...