Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun blir 7 mnd når vi drar, og vil kjøpe en billig, men grei vogn.. må kunne legge ned ryggen, for hun kommer til og sove endel i den.. helst billig, siden det er litt skralt med penger nå... Har emaljunga edge duo og begynte nå å tenke at det kanskje hadde vært greit med en ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville unngått de alt for pinglete vognene. Har vært til syden flere ganger med slike og blir like forbanna hver gang. For man bruker vogna mye, har mye med seg og shopper. Da er det utrolig greit at vogna har stor kurv og at du kan henge poser, stellevesker osv. på håndtaket uten at den detter i gulvet med et brak når du løfter ut av ungen.

Anbefaler Carena Easy. Koster 700 eller noe ny. En blanding av en paraplytrille og en sportsvogn. Fikk best i test.

Har selv den populære Maclaren trilla. Men ikke noe syden vogn spør du meg. Selv om den er god å trille.

Skrevet

Om det er en reisetrille du tenker på, vil jeg anbefale Peg perego sin paraplytrille. Den er solid, og kan brukes lenge/mye, men den er ikke av de billigste vognene..

Skrevet

leste akkurat litt om den carena easy'n. hvor får man kjøpt den da?

Skrevet

Jeg har bestillt min på www.baby-huset.no

Skrevet

ja der har de tilbud og ser jeg..=) er du fornøyd med din?

Skrevet

Bestilte min før påsken, har ikke fått den enda. Ringte i går og da skulle de sende den samme dagen. De tar 100,- i frakt og 150,- i oppkrav. Når jeg snakket med han på telefonen sa han at hvis jeg satte penger inn på konto slapp jeg oppkrav. Har hørt mye skryt om den her på dib. En som jeg kjenner jobber på et lager som selger barneutstyr, og han sa at det var ingen vogn som kunne konkurere med pris.

Skrevet

Jeg har kjøpt en paraplytrille. Carena vognen ble ikke så mye mindre enn en vanlig vogn når du legger den sammen, kanskje litt lettere.

Skrevet

Barnas hus har Carena easy, koster 899,-. jeg skal kjøpe den og bruke som reise og by vogn. Syns den så topp ut!!!

Skrevet

Du som hadde maclaren-trille. Hvorfor er ikke det noe sydentrille.

Vi også skal til syden med vår da 7 mnd gamle jente. Men vi tenkte å kjøpe maclaren-trille som kan legges helt ned til hun. Så derfor er jeg interessert i å vite hvorfor den ikke anbefales.

Skrevet

Jeg har kjøpt Maclaren til å ha med i sommer, vet ikke hvorfor ikke den passer like godt til syden som Carena Easy.

De er jo veldig lik str spør du meg...

Maclaren er bedre opp fortauskanter og lign. Men den er jo og hakket dyrere...+ at alle har Carena (iallefall her som jeg bor)

Skrevet

Jeg hadde tatt den vogna du har jeg, det gjorde vi. Greit med ei stor og stødig vogn på ferie. Vogna blir lassa ned med allslags saker. Det er også godt med store jul i sydengatene.

Skrevet

carena easy. Koster 800 kr. Da får man mye for pengene. Den ka legges helt ned i ryggen, har skygge over og er lett i vekt. Man slår den lett sammen med en hånd

Skrevet

Jeg med Maclaren her. Jeg synst vogna er kjempegod å trille og den er stilig.

Men den har en latterlig liten kurv. Får kun plass til et par bleier og en pakke våtservietter.

Og henger du mer enn stelleveska på håndtaket velter vogna når ungen går ut av.

Etter å 6 mnd ble kalesjen ødelagt. Den knakk.Måtte betale 500 for en ny. Det synst jeg var dyrt.

Jeg synst vogna er for pinglete til at litt større barn skal sove godt i den.

Og sist og ikke minst, når vi var i syden greide min baby på 6 mnd å komme seg ut av selene og ake seg bakover og dermed deise med hodet først i et steingulv. Det SKAL være sikkerhetslåser på kalesjer. Det kom carene best ut. På sikkerthet.

Men som sagt, en god vogn å trille. For mor og far.

Skrevet

Hei!

vi var i syden i jula med duo edge fra emmaljunga, var ingen problem, den var ganske fin å ha med, men vi reise med bagdelen, å var enig i at vi skulle tatt sportvogndelen i stedet for, siden vi måtte ha to vognposer for å få plass.

Skrevet

uff bare må blande meg inn her og jeg....jysk sin tralle....den skal vi ha med til syden i sommer...kanonvon og kun 299,- på tilbud på jysk.....!!!

Skrevet

Vi har Carena Easy og bruker den hver gang vi skal i butikker og til byen. Veldig lett å legge sammen og lett å ta inn og ut av bil. Stor "kurv" under. Kalles bare shopping-vognen av mødrene her ;-) Vi skal til Gran Canaria i mai og har tenkt til å ta den med. Det neste minus med den er at den ikke er noe god å gå kjempelange turer med. Litt for pinglete hjul.

Skrevet

hm..vi har bestillt baby-pakke gjennom reisebyrået.. seng, høystol og trille for noen hundrelapper ekstra...

Skrevet

Det har vi også. Men jeg ble likevel anbefalt å ha med egen vogn, også av hun i reisebyrået, da trillene man får i den baby-pakken ikke alltid er like velegna til å sove i...

Skrevet

Jeg sente mail til star tour om trillene de leier ut, og de anbefalte dem bare for unger på 2-3 år og oppover...

Skrevet

Vi har mcclaren, er veldig fornøyd med den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...