Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vel ikke lenge til dere flytter?

Skulle dere ikke dra i april?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... alltid kjekt å bli husket på....

Vi drar om en uke, tidlig morgen nesten torsdag ! KAn trygt si at nå går det i pakking og atter pakking. Flyttelasset blir hentet på mandagsmorgen så da blir det vel litt greiere her, nå er det iallefall bare esker over alt.

Hvordan går det med dere da ?

Skrevet

Takk,her går det bra!

Eldstemann skal konfirmeres 29/4,så vi har endel å forberede kan man si.Mange løse tråder enda..

Er du spent?Skulle dere bo nær søstra di?Da har du i såfall noen du kjenner der nede.

Skrevet

Konfirmasjon,ja.... Tiden går ;)

Jeg har to søstre og nå er det kun den yngste som bor der nede og hun bor sammen med mine foreldre ( som også er der ) og vi skal bo ca 1 km fra dem. Gåavstand når temperaturen er under 40 iallefall :)

Eldste søsteren min har også bodd der nede og er der flere ganger i året, men for tiden bor hun og mannen her i byen faktisk :) BLir trist å dra fra dem ( han er syk), men skal bli kjempe kjekt åå komme ned.

Gleder meg masse til å se huset, kjøpe møbler,nye biler osv. For ikke å snakke om å slippe å bruke en halv time på å kle ungene før vi skal ut.....

Skrevet

Det høres jo kjempedeilig ut da!!

Så har du jo barnevakter overalt,hehe.

Så digg å kunne kjøpe alt nytt,bare å velge og vrake....sukk....

Deilig for ungene å gå lettkledd hele tida,pluss all isspisinga og badinga..

Åh,blir nesten misunnelig,ja..

Det må forresten være en laaaaaang flytur dit?

Skrevet

Ja, vi dra her fra nord med elleveflyet ut fra evenes og er fremme tidlig neste morgen..... 5 timer poå Gardermoen.... Fin innledning det :)

Men har allerede begynt å planlegge hva ungene skal ha med seg på flyet, kjøper små gaver til edlstemann så går det litt tid i oppakningen også..... Til nå er det farveblyanter, farvebok og en vanlig bok. Blir noe kjekt og rosiner også.

Til mini tar vi bare noe leker her hjemmefra. Og Bamser !!! Det er viktig, allefall for eldstemann.

Konfirmasjonen da, skal dere ha den hjemme eller ?Blir dere mange ?

Skrevet

Vi reiser sørover til min hjemplass neste helg.Han vil konfirmeres der nede.

Vi har leid lokale,men skal lage all mat og kaker selv.

Blir 31 stk med smått og stort.

Har heldigvis folk som skal stå på kjøkkenet,så vi slipper den verste biten,hehe..

Gleder meg til å møte alle sammen,noen av dem har jeg ikke møtt på sikkert 10 år...

Skrevet

åhh, det hørtes koselig ut.

Er alltid kjekt å trffe igjen venner og slekt. Nå er det min tur til å bli litt misunnelig....

Kos dere masse !!!

Skrevet

Regner med at du logger deg inn på DIB også etter at du har flytta? Og hvis hjemlengselen blir for stor,så har jeg msn,så du kan få oppdateringer via.. :o)

Send meg pm hvis du er int.

PS:Sambo sa du var ei hyggelig dame! Du hadde vært inne på jobben hans :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...