elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Lurte på om Oda er et vanlig navn om dagen? Er det mange som heter dette av småttisene? Jeg har også tenkt på et mellomnavn til. Noen forslag? På forhånd takk
@nne p@ l@nne Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Er et vanelig navn, og et fint et synes jeg. Vet ikke hvor mye det er brukt, du kan jo søke på statistisk sentralbyrå og se. Vet ikke om jeg har noen gode forslag til mellom navn, men vet om en som heter Oda Amalie og en som heter Oda Sofie :-)
SusyQ Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Du kan sjekke alle navn på www.ssb.no/navn Oda er blitt ganske vanlig, og statistikken viser at det er særlig mange barn født fra 1995 -i dag som heter dette: Det er 3931 kvinner som har Oda som første fornavn. Det er 2403 kvinner som har Oda som eneste fornavn.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 jeg tror Oda begynner å bli et ganske vanlig navn nå ja. Jeg kjenner i allefall til flere små-tøtter som heter det. Det er jo et veldig pent navn da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå