Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Hvor mye kler man på en baby når det er 10-14 grader ute? det svinger såxmye om dagen, så jeg er usikker...Nå om dagen har mini på seg ullbody, ullstilongs, bomullsbody og sparkebukse, fleecedress utenpå der samt lue. Legger henne i fleecepose i vogna, med helseteppe over inni posen.....Kanskje det blir litt mye nå om dagen....? Bruker alle "vogndress", eller er det like greit å bare tulle inn i tepper (lettere å ta av hvis det blir varmt underveis...) Og når går man over til å bruke dyne i vogna? Den dyna vi har i senga nå er 65x80 cm, men jeg synes den blir så klumpete i vognbaggen. Finnes det noe mindre mon tro? Håper noen av dere kan hjelpe en usikker førstegangsmor ;o)
Murmeline Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker mye mindre klær, og heller en tykk vognpose. Bomullsbody, bukse, sokker, skinntøfler, tynn lue, en tykk strikkejakke utenpå. Og en litt tynn vinter-vognpose i dun. Tror det er den minste dyna. Tepper er undervurdert, mye lettere å ta av et teppelag enn en kjøredress.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Enig med deg. Dette er vanskelig. Jeg har begynt å bruke dyne nå. Har ullklær under en hel "bobledress". Så har jeg et ullteppe rundt og dyne oppå. Har en varm dunpose, men synes at den blir for varm nå, så den har jeg sluttet å bruke.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Eg har på an bomullsbody, bomullsstrømpeboksa,strømper,skinntøfler,boksa å ein litt tjokkare genser åppi dunpåsen å me ett teppe åppå påsen (mest for pynten) Han har alri vært kalle...heller litt varme:p Så di dagane me masse sol tar me av bokså å tøflene;) Å hua har an jo, ei tynne bomullshua;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå