Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere hatt med dere små barn på fly? Hvor tidlig? Jeg har ikke født enda men det skal feires et jubileum i familien omtrent 1 måned etter termin. Flyturen varer ca 1 time. Noe håp om at det går bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går nok kjempe fint.

men ikke planlegg for mye hvis ting ikke blir som forventet i forhold til f.eks ammin,kolikk osv.

Men selve flyturen er ikkke noe problem. Vi fraktet mini på 6 uker fra nord norge til midtøsten for noen år tilbake. Gikk helt smertefritt, han bare sov og amma som vanlig.

Men vi bestilte ikke billettene før etter fødselen for å være sikre på at vi følte oss i form til å reise.

Skrevet

Vi dro på flytur med mini da han var 3 uker.Første fly tok 1,5t,så venta vi noen timer på Gardermoen,før neste fly (45min)

Han sov seg gjennom hele reisen,bortsett fra mating og bleieskift.

Det går nok bra skal du se!

Jeg reiste alene med han og storebroren på 5 år.Det som er verst egentlig,er alle tankene om hva som kan komme til å skje,så prøv å være optimistisk.

Lykke til med fødselen,og god tur!! :o)

Skrevet
:) Takk for svar. Ser for meg et lite mareritt om hun bestemmer seg for å hylskrike hele vegen. Men når vi blir kjent med henne om en måneds tid ser vi vel om det finnes håp om å gjennomføre turen uten å bli dengt av de andre på flyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...