*We68* Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 var hos jordmora i går og hun kjente etter innvendig om jeg hadde modning pg a veldig mye kynnere som er regelmessige om kveldene. fikk beskjed om at livmorhalsen var bløt og hun fikk inn en finger. men helt normalt når man har fått unger før. og at man hadde som oftest en finger åpning hele tiden om man hadde født unger før. men var til sykehuset for innvendig ul for 4 uker siden da hadde jeg ikke åpning iallefall. men så har jeg en jordmor som jeg ikke liker og som mener hun har riktig og må liksom prøve å overgå andre hele tiden...så jeg bruker legen heller :-) trodde da egentlig at livmorhalsen eller hva det er som skal modnes ble bløtere fra hard når man modnet jeg da? jeg vet man kan gå med åpning i flere uker da. akkurat nå håper jeg det holder til termin da, mannen min er på jobb de neste 3-4 ukene. og jeg er i uke 35 nå
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg fikk beskjed om at livmorhalsen min var moden i uke 30...er 37 uker på vei og ingen baby, så modningen kan starte lenge før ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå