Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Min datter har bestandig(fra hun beg i barnehagen) vært sånn at hun vil at en voksen skal ta i mot henne i stående stilling.. Hvis noen av "tantene" satt på gulvet og jeg ga henne til dem ble hun helt fra seg beg og hylgrine og mistet nesten pusten, jeg vet det er sånn det er og at de alltid vil prøve oss ut. Og jeg gik alltid, men med klump i halsen og tårer i øynene. Men hvis de stod og hun ble tatt i mot, el hun kom tidlig så hun ble satt til spise bordet har det gått fint. Men i dag kom vi i barnehagen, og da satt det en "onkel" på gulvet med 5-6 andre barn. Han spurte pent om min datter ville komme ned til han og hun ristet fint på hode(he he) Jeg tenkte da at nå blir det på`n igjen. Men så gikk vi inn i rommet satte henne ned og jeg på huk, hun snudde seg med en gang og ville opp igjen, men jeg sa at mamma må gå og du skal leke og ha det morro. Viste henne noen av lekene som stod bak henne, hun beg og ta på disse små bilene og snudde ruggen til meg(jiipppii). Jeg reiste meg rolig opp og gikk mot døren ropte på henne vinket og sa hade. Vi har ett steg igjen og det er det for henne og si hade. Hun vil aldri se på meg når jeg sier hade og ikke vil hun vinke heller?? Furter hun?? Hun er ikke sånn når jeg reiser fra henne her hjemme... Andre som har liknende ting(vil ikke kalle det problem)??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå