Gå til innhold

Hjertelyd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan legen finne hjertelyd?? Når kan jeg få høre at hjerteslår?? hehe.. Har veldig lyst til å få høre det men vet ikke når legen pleier å gjøre dette jeg.. Må trolig til legen no da jeg er blitt syk og har vondt i magen fordi jeg har hostet så mye så lurt ejeg på om jeg da kan spørre han om å få høre den hvis ikke det er for tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg hørte de ikke etter hjertelyden før jeg var 23 uker på vei, men noen leger lytter etter den mye tidligere, men da er sjansen der for at de ikke finner den fordi babyen er liten.

God bedring!!

Skrevet

de lytter gjerne ikke føre etter 20 uker, for da kan lyden være vrient å finne, så hvis de ikke finner kan jo mor bli veldig bekymret. men hender de gjør det før, du kan jo spørre om de kan prøve, men da må du ikke bli redd om den ikke blir funnet, god er du veldi tynn, kan de finne den veldig tidli, de fant den i uke 14 hos meg, for jeg maste meg til å få lytte, for jeg falt sikkeli på isen:)

*ler*

Skrevet

Hei.. Jeg hørte hjertelyden for første gang i dag, er 12+6 på vei... Har hørt hjertelyden til omtrent samme tid de siste 5 svangerskapene også.

Skrevet

Jeg fikk høre fine hjerteslag når jeg var hos legen når jeg var 12+2.

Det er nå over 10 uker siden, og alle gangene jeg har blitt lyttet på har det vært 150 slag i minuttet.

Skal til ekstra ul til mandag. Gleder meg veldig. Da får vi også se en kurve som viser fosterlyden.

Skrevet

Hei!

Jeg var 11+0 når jeg fikk høre den første gang, men det tror jeg er bortimot det tidligste jeg har hørt om også.

Hadde legen min visst at jeg var så kort på veg er det ikke sikkert hun hadde prøvd, men vi trodde jeg var 11+4 og dermed nesten 12 uker.

Bare vær forberedt på at det kan gå mangen uker over dette før du hører noe, for det kommer helt an på hvor i magen ungen ligger osv.

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 20 uker å enda ikke hørt forsterlyden....Men skal om ca en uke..

men jeg har vært på ul da og sett på nurket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...