maiprins Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 hei alle sammen hver kveld har jeg problemer med å sove - har såååååå rastløse bein, blir helt utslitt av det.......... men hva kommer det av? Visste ikke at andre hadde det sånn også - før jeg leste en link nedenfor i dag. Det er såååå slitsomt - og jeg glemte å snakke med jordmor om det, om hva det er. Håper noen kan svare meg klem
maiprins Skrevet 11. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. april 2007 huff- har sånne spørsmål som jeg omtrent aldri får svar på............. ingen som vet?
*rugekassa* Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Hei!! Det kan komme av mangel på magnesium el. evt jernmangel. Jeg har hatt god effekt av disse tilskuddene selv.
Mamma Mirabell Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 jeg har det oxo sånn.. begynte med magnesium tilskudd og har det ikke like ille nå lenger.. litt innimellom men det hjelper.. vet dessverre ikke hva det kommer av da lykke til
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg har oxo sånn.... Men legen sa jeg ikke skulle ta jern eller kalsium hvis det ikke var behov for det... det var vist ikke bra. Men jeg fikk vite at jeg skulle legge bena høyere en magen på kvelden.... for det er litt dorlig blod sirkulasjon der nede=o) Å tro meg det hjelper =o) Lykke til
Solskinnsdag Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Heisann! Jeg sliter også kraftig med rastløse bein om kvelden/natten. Jeg har fått mange tips her inne, fikk et tips om å massere inn beina i noe kjølende lotion før jeg legger meg, så etter en gjennomgang av alle kremene ol. i huset så fant jeg en cooling foot lotion fra H&M, masserte den inn på leggene og føttene mine i går kveld, og har sovet kjempegodt i natt! Våknet en gang og kjente det murret litt i leggene, men smurte bare på en gang til, så sovnet jeg med en gang igjen. Den iser skikkelig på leggene, men det var så utroooolig godt å få en skikkelig natts søvn igjen!! Så visst du finner noe sånt i et skap eller på en butikk så råder jeg deg virkelig til å prøve det. :-)
vår2007 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 jeg tar magnesim en time før jeg legger meg..funker kjempebra på meg!jeg har ikke jernmangel eller noe sånt,men har slitt med kramper om natten.Homøpaten min anbefalte meg magnesium(oxo for åfå energi til fødsel)og d har vært genialt!
maiprins Skrevet 11. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2007 Tusen takk alle sammen! mange råd jeg fikk ;-) takker jeg får prøve magnesium og cooling lotion - begynnte med jerntilskudd i går etter anbefaling av jordmor (litt lavt jerninnhold hadde jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå