Gå til innhold

Irmelinn=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lager en egen tråd jeg i stedet for å skrive videre på den andre siden=)

Jeg glemte jo helt å legge ved en link til kjolen min, men skal finne den nå=)

http://www.divakjoler.no/dress.php?dress_id=611&category_id=16

jeg tror det blir noe sånt som dette..hvis ikke jeg finner en som er nydelig med stropper i Danmark da...vi drar vel dit uansett når det bare er 2 timer til Gøteborg herfra og rett over med ferjen.

Hjemmesiden min/vår er: www.bryllup160808.piczo.com

Har skrevet en del der, men siden det fortsatt er en stund til vi skal gifte oss så er det begrenset med bryllupsmateriale jeg kan legge inn=)

Var på panduro selv her om dagen og lurte på om jeg skulle kjøpe meg den nye bryllupsboka for vi er veldig i tvil på hvordan vi skal pynte og hvordan vi skal lage pynten, men jeg gikk ut uten noenting...vil være helt sikker før jeg handler inn noe...

Har dere spart mye?

Hvor mange gjester skal dere ha? Jeg er redd dette kommer til å bli dyrt, men vi skal prøve å handle litt etterhvert og da vil vi iallefall ikke få alt samlet på en regning...men vi får se..har heldigvis en del kontakter innenfor mat og div rundt det så prisene skal iallefall presses godt=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt at du laget en egen tråd til oss:)

Det var en kjempefin kjole du hadde valgt der. Litt overdådig for min del, men jeg vil ha det veldig enkelt:) Visst jeg skulle brukt den kjolen så hadde jeg ville hatt tynne stropper.

Vi har 30 000 nå, men er jo enda 1.5 år igjen så vi sparer masse hver mnd og kommer til å klare oss fint. Jeg blir også og handle litt og litt hver mnd så de pengene som vi har spart til nå blir stående på kontoen og blir brukt til mat og drikke:)

Har dere spart mye?

Jeg er litt bekymret for at vi ikke skal klare å spare alt. Vi har lyst til å dra på bryllupsreise rett etter vi er gift og det koster jo også en del.

Vi skal ha rundt 40 gjester til middag. Tenkte vi skulle ha koldtbord. Hva skal dere ha? Det blir rundt 100 til kaffe, kaker og fest:)

Skal dere ha brudepiker og brudesvenner?

Det skal vi, 3 jenter og 1 gutt:)

åh jeg er så giret på denne planleggingen. Har jo ikke tid til annet om dagen:p hihi.

Skrevet

Jeg var å så på siden deres nå. Kjempefin side. Dere var så utrulig søte sammen:)

Jeg så jo nå at jeg fikk svar på ganske mange av de spørsmålene som jeg spurte da. Hehe.

Du har jo fått planlagt masse. Jeg må jammen meg lage meg en slik side. Er jo så gøy. Blir jo gøy for alle i familien å lese også.

klem:)

Skrevet

Hehe...føler at du er veldig lik meg=) Jeg kan antageligvis planlegge meg selv ihjel=) Og akkurat nå sitter jeg å hører på bryllupsmarsjer til kirken og får helt tårer i øynene!

Har litt sansen får den type kjole,men jeg å vil egentlig ha stropper på den så jeg får se hva jeg finner i Danmark...skal ikke kjøpe nå til sommeren, men skal innom både House of brides og lillys så kanskje jeg får noen ideer=)

Vi har ikke spart opp så mye enda da jeg nettopp har begynt å jobbe etter å ha gått arbeidsledig fra Oktober til Februar, men nå kommer sparingen for fult. Vi har snakket åpent med familien vår om det og sagt at vi ikke forventer noe støtte da vi har vært samboere lenge pluss at Samboeren min har vært gift før, men både mine og hans foreldre ville gjerne bidra så vi får en del penger der...

jeg tenker også mye på bryllupsreisen for vi vil også reise bort med en gang og være borte iallefall 1 uke om ikke kanskje 2, men det koster jo veldig mye penger så vi får se hva vi greier å spare opp. Vi skal også kanskje bygge hus hvis vi får tomt nå i Mai og da sitter vi igjen med en ganske stor slump penger når vi selger det huset vi bor i nå og da skal vi sette litt av disse på konto før vi putter resten i det nye huset så vi kommer uansett ut av det med vettet og lommeboka i behold tror jeg=)

Vi skal ha ca 60 gjester og de blir til både middag og kaffe. Hverken jeg eller samboeren er noe glad i kaffegjester derfor ber vi alle til alt og det skal gå greit da det ikke er en overflod av mennesker(selv om det fort blir penger av det). Vi skal ha 3 retters middag med hovedretten som buffet tror vi...er ikke 100% sikre der, men har to kokker som lager det vil vi ha så det gjenstår bare at vi får bestemt oss!

Vi skal egentlig ikke ha brudepiker/svenner, men siden samboeren min har 3 barn ville vi inkludere de i vielsen så mye som mulig derfor skal de gå opp midtgangen sammen med mine søsken når alle har satt seg. De skal ikke gå opp til orgelmusikk, men til strykere som skal spille når folk ankommer kirken og går inn. Så de blir vel på en måte brudepiker/svenner, men alikevel ikke...

Jøss...dette ble jo en skikkelig tale, men jeg tar het av når det kommer til snakking om bryllupet=) Gleder meg så masse og har egentlig lyst til å planlegge alt nå, men det er en del som bare må vente litt=)=)

Skrevet

Du er ikke den eneste som er overivig og helt hyper når det gjelder snakking om bryllupet og planlegging. Tror alle i familien er lei allerede:p hehe neida.

Ser jo ut til at dere har planene i boks. Jeg har jo så vidt begynt når jeg sammenligner med deg.

Vi har så stor familie så vi må ha kaffe gjester. Har ikke råd til å ha alle på middag.

Vi tenkte på 2 ukers bryllupsreise siden vi bor i nord norge og det er så himla dyrt å bare reise til oslo. Må få noe ut av ferien også.

Jeg skal begynne på en sånn side med en gang:) Har noen fritimer nå...:)

Skrevet

Kjør på med hjemmeside så får du legge ut adressen når det er lesbart=)

Vi har ikke så stor familie, men det er nok når man skal ha alle til middag for er det noe som koster penger nå så er det å gifte seg=)

Jeg har ikke peiling på hvor vi skal legge bryllupsreisa vår...jeg har lyst på et varmt sted men samboeren er ikke så begeistret for å fly så vi får se hva som skjer=)

Kos deg med hjemmesidelaging=)

Skrevet

Dette var jo vanskelig hehe. Vet ikke helt hvordan det blir. Men SKAL få det til:)

Vi har litt lyst til å dra til Asia eller Italia. Italia er min favoritt.

Skrevet

Jeg har fått god hjelpe av datteren til samboeren og søstra mi for jeg var helt grønn...og nå klager de på at jeg ikke oppdateren den nok så jeg får vel stå på fremover tror jeg..

Jeg har også alltid hatt Italia som en favoritt...Venetzia eller Roma kanskje, men vi får se...Har veldig lyst til å dra til Paris å, men da flyr pengene fort..er ikke de billigste landene heller=)

Men skal jeg stikke på jobb...

Du får kose deg med hjemmesiden også snakkes vi vel mer her inne...skal iallefall se etter deg=)=)

Har du Msn?

Klem

Skrevet

Ja jeg har msn:)

[email protected]

ikke spør.... hehe.. ble laget når jeg var 13. Er bare å legge meg til det.

Nå begynner jeg å skjønne litt.. men bare litt.. hehe..

Vi kan snakkes senere i dag. Kanskje i kveld. Jeg skal på et møte kl 18. Du kan jo få se da hvor langt jeg har kommet med siden:)

Du får kose deg på jobb.

klem

Skrevet

Nu kan du gå på sia mi å se:)

Bare førsteutkastet da, men bedre enn ingenting:)

www.stineogstianbryllup.piczo.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...