Gå til innhold

Babysvømming og badedrakt til mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt badedrakt på denne tiden av året? Tror også jeg må ha en i litt større størrelse enn de f eks har på sportsbutikker. (Ikke akkurat blitt helt slank igjen etter fødselen...) Noen andre som har noen kilo ekstra som har funnet badedrakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte ut og kjøpe ny badedrakt når vi skulle begynne på babysvømming. Bruker ca str 44 nå, men tror de hadde større også der jeg var og handlet. Var på en sportsbutikk, og de hadde bra utvalg, tror det var en G-sport. Jeg kjøpte en i merke Speedo, den har cup'er på brystene, og skal visstnok holde inn magen litt. Syntes hvertfall den satt veldig bra på meg selv med de ekstra kiloene nå... med store pupper synes jeg det er finere at de får litt løft enn at de bare presses flate.. Den kostet litt da, husker ikke helt men var det opp mot tusenlappen tror jeg... Dette var forøvrig i høst. Men tror sportsbutikkene har badedrakter nå også.

Skrevet

I fjor på denne tiden fant jeg en enkel, svart badedrakt på Lindex. Vet ikke hva du mener med noen kilo for mye, men de har som regel opp til str. XL.

Skrevet

jeg kjøpte en adidas badedrakt på mx-sport. de hadde tilogmed enda større str-jeg er ganske stor. tror de hadde oppi str54 eller noe?.. ganske store vertfall. ble helt overrasket selv..

Skrevet

jeg bruker bikini-trusa og en sort singlet i "bikini-stoff" over, funker fint. Huske, du er ikke alene om å ha litt ekstra på babysvømminga!

Skrevet

eller så ville jeg sjekket nettbutikkene. H&M, Ellos, Sportmann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...