Gå til innhold

når fortelle det til folk rundt oss!?


mams-til3

Anbefalte innlegg

jeg har fortalt det til mamma å min aller beste venninne...enn dere??gleder meg til å begynt å fortelle det jeg..første ukene går så vanvittig sent!!!!!

lykke til alle sammen!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns man skal fortelle det når man selv føler for det. Jeg kommer til å fortelle det til mine nærmeste venner og famile ganske snart (testet postitivt for bare et par dager siden - i uke fire). Syns det er greit at de vet det, også i tilfelle det skulle gå galt. På jobben kommer jeg ikke til å fortelle det før jeg må.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jobben for vente:) men de nærmeste pårørende hadde fått vite det om noe skulle gå galt uansett..jeg klør i fingrene etter å fortelle det:)når har du term?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, den 21. Føler det er så tidlig ennå at jeg ikke tør å håpe på full suksess.. Redd for at det ikke skal gå bra...Noen som har en beroligende melding? :-) Litt statistikk eller no'?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har vert veldig urolig under begge tidligere sv.skap.gledet meg til første 12 ukene var over for så å glede meg til hver måned som gikk...men vist det er noen trøst har du enda mer å bekymre deg for etter at barnet er født:) vi får i oss morsinstinketet med engang testen viser to blå streker,heh....håper det går bra med oss alle,men klart;vi har ingen garanti...ønsker deg masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det. Jeg er også litt forsiktig optimist foreløpig. Greit å være mentalt forberedt på at det finnes en mulighet for at det kan gå galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,en må samtidig som å glede seg prøve å forberede seg på det verste.full nedtelling til uke12 her iverfall:) krysser fingrene for oss alle!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 5 nå og har fortalte til min beste venninne. Jeg kommer til vente til uke 8 med å fortelle det til foreldre og søsken. Jobben kommer senere. Jeg gleder meg såå mye til å si det! Tenker ikke på annet! Synes også at tiden går sååå sagte!

Jeg føler meg nesten ikke gravid enda jeg. Tør nesten ikke tro det er sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i hvert fall veldig takknemlig for terminklubben!! Logger meg på flere ganger om dagen! :-) Tusen takk for gode svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig takknemmelig for terminklubben! Er ikke blitt så kjempeflink til å skrive selv ennå, men det blir stadig bedre! Veldig glad for å lese at jeg ikke er den eneste med en kropp som går bananas :) Takk til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare noen på jobben som vet det (er 4+3) de fleste skjønte det da jeg måtte gå hjem pga kvalme. De visste at vi prøvde så fort som mulig etter MA. Skal vente med familie. Jeg vil ikke at særlig mamma skal gå rundt å være redd for at det går galt igjen. Det er nok at jeg gjør det. Sist så fortalte jeg det da jeg var ca 6 uker,det er jeg glad for nå siden det gikk galt,de hadde jo fått vite at jeg hadde en abort likevel. Jeg synes folk skal fortelle det når de selv føler for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi forteller det til de første når jeg er i uke 8 eller uke 9. Det var da vi fortalte det sist og det var et passe tidspunkt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har planlagt å fortelle det til familien når jeg er 10uker på vei, da skal nemlig hele familien samles til bursdagsfeiring og vi gleder oss til alle ansiktsutrykkene og reaksjonene som kommer da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Foreløpig har vi ikke fortalt det til så mange, men to av mine beste venninner vet om det og kompisen til gubben.

Følte jeg "måtte" si det da en lenge planlagt bursdagsfeiring med venninner og bytur ble alkoholfri for min del... Lett gjennomskybart, spesielt når de vet at vi prøver.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløbig klart å unngå å røpe meg i slike tilstelninger med å drikke alkoholfri vin som jeg har tømt over på alkoholinnholdig flaske ;o) Kommer sikkert til å få etpar "jammen, drakk ikke du vin da vi var på den festen?" når jeg en gang forteller det til dem! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...