Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Har følt meg dårlig i det siste så håper det går over nå som mensen har kommet. Men det er jo ikke akkurat gøy dette her. Dårlige minner fra renselsen kommer krypende! Er det noe som tilsier at man ikke kan bruke tampong? Og må jeg evt. gå opp i størrelse tunnell for å finne en tampong som passer?
Aga:-) Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Ja, det er noe ordentlig crap, helt enig. Har ikke fått den igjen ennå, men det er nok pga all nattammingen, tenker jeg. Er vel et naturlig tidspunkt å få igjen mensen, sånn ca 8 mnd etter fødsel.. Kjipt! Jeg måtte gå opp en str fra normal til super etter første fødsel, men jeg rakk aldri å få igjen mensen etter forrige fødsel og neste svangerskap. Holder nok forhåpentligvis med super;) Det er ingenting som tilsier at du ikke kan bruke tampong.
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 juhu!!! Er drit med bind, as!
Sessa ruger igjen... Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Skjønner ikke vitsen med å ha mensen egentlig! Altså hvorfor ha det hundrevis av ganger når man bare skal lage barn 2-3 ganger liksom! Evolusjonen burde nådd så langt nå! ups, bruker super nå, jeg... finnes det størrelse Hval i tampax mon tro...
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Så det var mensen som var på gang da...Mensen er noe drit!! Eller som jeg brukte å si "a bloody waste of fucking time" hihi Du får sagt det du prinsessemari....hehe....str. tunnell!!! hihi
Mersa og gutta <3 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Ler så jeg griner!! Synes jeg ser reklamene for str. tunnell og hval!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå