Gå til innhold

Flere med veeeeldig vonde kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg la meg i går var jeg overbevist om at i natt ble det fødsel.. har hatt kynnere i noen uker, men det jeg fikk i går kveld når jeg la meg minnte meget om de smertefulle riene jeg hadde da jeg fikk mitt første barn.. de kom og gikk hvert tiende-femtende min i en time eller to og jeg skulle til å vekke samboeren. men nei da.. da stoppet det.. Har hatt veldig til trykk nedentil i noen dager også nå.. Og da jeg var oppe og gikk i morrest begynnte det plutselig å renne ned ijennom lårene mine.. Lurer på om det blir for tidlig fødsel jeg.. hmmm.. Skeptisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

halluu..

etter en lang natt forrige natta våknet jeg i går med masse kynnere, disse vaar akkompanjert med menssmerter - noe som er nytt for meg.. satt og noterte ned tidene fra sju til elleve i går og på nesten fire timer hadde jeg mellom fem og seks kynnere pr timer.. valgte å gå meg en tur ut og de roet seg litt ut over dagen, men tok seg opp igjen på kvelden..

våknet i dag med lite menssmerter og lite kynnere.. så reiser derfor en tur til jobben og henter litt post i håp om at junior venter noen dager til før han melder sin ankomst..

nå ser jeg at du bør gå en stund til, men har lest på flere innlegg her at disse menssmertene også kan skyldes modningsprosessen.. har ikke noe mer konkret å bidra med, men ønsker deg masse lykke til..

Skrevet

Takk for det.. håper babyn blir en stund til.. men disse smertene minner mer å mer på de jeg hadde da jeg fikk nr en.. har UVI nå da.. så det kan kanskje hende at det kan ha noe med saken og gjøre

Skrevet

Hei - jeg har også hatt nesten den samme opplevelsen. Veldig kraftige kynnere og nedpress i bekkenet. Trodde jeg skulle føde men slo meg etterhvert til ro med at jeg er mer oppmerksom på disse smertene nå enn første gang. Da vet man jo ikke helt hva man kjenner etter. Er enig i at det høres litt vel tidlig ut å føde for din del, men samtidig var det jo litt urovekkende med det som har rent ned mellom bena dine. Tror kanskje jeg ville tatt en telefon til føden eller legen for å få en sjekk. Det kan være greit å vite om vannet har gått.....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...